johij Geplaatst 18 Juni, 2011 Geplaatst 18 Juni, 2011 Zo even een voorstelrondje Ik ben J Hijman 38 jaar gehuwd en 2 kinderen, net vandaag getekend voor een nieuwe kia cee'd sw 1.4 cvvt brooklyn. verwachte levertijd is op dit moment 3 a 4 weken. ik rij nu een peugeot 307 SW, ik zal blij zijn als de kia voor de deur staat Joost Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 19 Juni, 2011 Geplaatst 19 Juni, 2011 Gefeliciteerd Joost. Wat was voor jou de reden om voor de Cee'd te gaan. Quote
johij Geplaatst 19 Juni, 2011 Topic Starter Geplaatst 19 Juni, 2011 Gefeliciteerd Joost. Wat was voor jou de reden om voor de Cee'd te gaan. eigenlijk heel simpel, vriend van me had deze auto vorig jaar gekocht en was erg tevreden over de auto, ik rij nu in een peugeot 307 sw en heb daar wat gedonder mee gehad en vertrouw de peugeot niet echt meer. proefrit gemaakt met de kia en wat me vooral opviel was het onwijs strak schakelen van de auto in vergelijking met me peugeot. voor de rest de 7 jaar garantie en de prijs. Tevens rijdt mijn vader in een kia sorento en heeft eigenlijk al 5 jaar geen enkele ellende met de auto. alles bij elkaar wil ik dus een auto voor weinig geld met voor mij alles erop en eraan, voldoende ruimte voor me gezin en wil voorlopig geen gezeur met een auto hebben Quote
johij Geplaatst 11 Juli, 2011 Topic Starter Geplaatst 11 Juli, 2011 Zo net gebeld met mijn dealer, donderdag 14 juli kan ik mijn kia cee'd SW brooklyn op komen halen. Mooi op tijd voor mijn vakantie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.