Ga naar inhoud

sportage fusion casawhite 1.7D


lincy

Aanbevolen Berichten

kia sportage 1.7D, casawhite met optie 18" velgen is op 15 januari 2011 besteld, levering 15 mei,Tot ik mei telefoon kreeg van dealer dat de auto nog nergens gepland stond kwa produktiedatum. Toen heb ik met Kia Motors Brussel contact gehad, waarschijnlijk produktie 13 juni.

Op 22 juni bel ik terug Brussel want op 23 juli vertrekken op verlof. Toen werd mij geen datum doorgegeven want ze weten het niet.

Van mijn dealer heb ik dan een andere wagen voorgesteld gekregen, hun wagen ingeschreven in april, levering eind juli, maar totaal ander kleur, standaard velgen en evenveel betalen, want ondertussen zijn deze wagens opgeslagen!!! Hier ben ik dus niet op ingegaan. Zij wist mij toen te vertellen dat het september zou worden, dus nog niet zeker!

Een collega van mij heeft eind januri 1.6 benzine besteld en deze zou vorige week aangekomen zijn. Ik heb ook eens naar andere garages gebeld en 1 wist mij er te vertellen dat in juni 2.0 diesel, in juli 1.6 benzine en in augustus de 1.7 diesel gemaakt zouden worden, maar ja zijn we er dan bij!!!!! we zijn nu 31/07 en ik weet niets meer. jullie wel? groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


denk ik dat in jouw geval word dat oktober, net als bij me 16.01.2011 besteld nog geen productie datum bekend,alles is 2 manden opgeschoven zei de verkoper sory voor mijn Nederlands ben bezig met leren

@rasim,gisteren telefoon gehad van dealer, ze had een lijst binnen gekregen, hij staat voor produktie 06/08, ben eens benieuwd,

Link naar reactie
Delen op andere sites


@lincy

denk dit niet.

06/08 is een zaterdag en de fabriek gaat normaal pas op 08/08 terug van start.

Nu ik hoop het voor jou want dan wordt de onze misschien ook vlugger geleverd ;);)

grtz Luc1

ja ik had ook gezien een zaterdag, heb ook een mail gekregen met datum 06/08, nu of het 06/08 of 08/08 is die 2 dagen maken ook niet uit. Hopelijk eindelijk schot in de zaak, ook voor jullie. @luc wanneer en welk type had je hem besteld?grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites


@lincy

denk dit niet.

06/08 is een zaterdag en de fabriek gaat normaal pas op 08/08 terug van start.

Nu ik hoop het voor jou want dan wordt de onze misschien ook vlugger geleverd ;);)

grtz Luc1

fabriek is niet gesloten,w erkt op minder werkkracht, de mijne wordt ook 6/08 gemaakt en is bevestigd door de fabriek

greetzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...