Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Sinds een maand ben ik trotse bezitter van een nieuw model Picanto, 1.2, kleurtje zwart, met comfort pack.

Na ruim 5 jaar een Bravo GT te hebben gereden was het toch wel even wennen, maar heb nog geen seconde spijt van de koop gehad.

Een geweldig karretje van binnen, wat helaas niet altijd even lekker stuurt (heb op het forum al e.e.a. over gelezen, dus wordt vervolgd), maar wat wel voor omgedraaide hoofden zorgt.

Het oog wil tenslotte ook wat.

Nog superstandaard, dat dan weer wel, maar tzt zullen er kleine subtiele aanpassingen gedaan worden. Onder de standaard wieldopvelgjes liggen nu winterbandjes, dus een setje zomers lichtmetaal komt straks vanzelf.

Mijn persoonlijke verwachting is dat ik niet heel veel zal posten op het forum, maar zal em met regelmatig openen voor tips/trucs en andere dingen. Mocht ik zelf uiteraard wel iets hebben wat voor extra info kan zorgen, dan zal ik jullie dat uiteraard niet onthouden.

Mijn vakgebied is autoglas, dus grote kans dat ik vooral daar op zal reageren.

Iedereen ontzettend veel veilige km's gewenst en wellicht ooit eens tot ziens!

Francois

(R'dam)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...