Spanbandje Geplaatst 26 Januari, 2014 Geplaatst 26 Januari, 2014 Ik heb het zelfde probleem met de automatische ontwaseming, mail naar kia NL gestuurd, heb bericht terug dat er een software update voor is wordt bij het eerstvolgende garage bezoek er in gezet, maar daar ga ik niet op wachten, want gisteren 1,5 uur met koude voeten in de auto gezeten, dus denk ik dat het asje van de klep is gebroken, ik hoop dat ze daar een oplossing voor hebben. Quote
xtra40 Geplaatst 11 Februari, 2014 Geplaatst 11 Februari, 2014 Ik weet niet of het hier al eens ter sprake gekomen is, maar als je een Kia Rio 2011 hebt met handbediende airco en je wilt de functie uitschakelen die de airco automatisch aanzet als je de ontwasemings stand aanzet dan kun je dat als volgt doen: 1: Contactsleutel op ON 2: Ventilatieschakelaar op ONTWASEMEN 3: Binnen 3 seconden 5 keer op het LUCHTRECIRCULATIE knopje drukken Ter bevestiging zal het luchtrecirculatie lampje 3 keer knipperen. Om de functie weer in te schakelen doe je dezelfde handelingen. Notes: Opvallend dat deze handeling niet in de Nederlandse gebruiksaanwijzing vermeld is maar wel in de Engelse. In die Engelse manual staat overigens dat je het luchtinlaat knopje moet gebruiken maar dat werkt bij mij niet, het werkt wel met het luchtrecirculatie knopje. Als je de ontwasemings stand hebt ingeschakeld (ook zonder airco) dan werkt de auto start/stop functie NIET ! ik heb het nog eens na gelezen want mijn dealer heeft na mijn onderhoud van vandaag mijn stekker weer terug in de sensor gestoken en wilde hem even uitzetten en moest toen het boekje er bij pakken en daar staat dit gewoon keurig netjes in @spanbandje weet jij wat meer te vertellen over die update van de kachel ben erg benieuwd wat dit exact doet ?? misschien heeft iemand anders deze update ook gehad Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.