MrBubbels Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 Voor 27,95 ben je klaar, schakels 12mm. Merk PAT of FILMER zijn allemaal hetzelfde zoals ik al eerder vertelde. O ja, incl verzendkosten waar????? Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 12 Februari, 2012 Geplaatst 12 Februari, 2012 waar????? Autobandenmarkt.nl of gewoon even langs de praxis rijden. Quote
MikeyMan Geplaatst 13 Februari, 2012 Topic Starter Geplaatst 13 Februari, 2012 Heb dit weekend een setje pewags aangeschaft... Mooie aanbieding gekregen, dus was 70 euro kwijt... Quote
marcel48 Geplaatst 13 Februari, 2012 Geplaatst 13 Februari, 2012 Ivm verkop van mijn Kia Sportage bouwjaar januari 2011 verkoop ik mijn Pewag Sportmatik SUV 77, die nog nooit gebruik zijn, omdat het niet noodzakelijk was. Deze ketting is ondermeer geschikt voor de Kia Sportage met 215/70 R16 winterbanden. De nieuwprijs bedraagt euro 175,== , ik verkoop ze voor euro 85,== U kunt op de site van Pewag kijken voor welke bandenmaten ze geschikt zijn. Groet, Marcel Quote
Petervn Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Ivm verkop van mijn Kia Sportage bouwjaar januari 2011 verkoop ik mijn Pewag Sportmatik SUV 77, die nog nooit gebruik zijn, omdat het niet noodzakelijk was. Deze ketting is ondermeer geschikt voor de Kia Sportage met 215/70 R16 winterbanden. De nieuwprijs bedraagt euro 175,== , ik verkoop ze voor euro 85,== U kunt op de site van Pewag kijken voor welke bandenmaten ze geschikt zijn. Groet, Marcel Beset Marcel,Heb je de sneeuwkettingen nog te koop ? Groet Peter Quote
Gast Breda1912 Geplaatst 30 Januari, 2013 Geplaatst 30 Januari, 2013 Mocht er nog iemand op zoek zijn naar goedkope sneeuwkettingen. Bij Makro zijn ze op dit moment (nog) in de aanbieding. Voor de bandenmaat 215-70-16 (maat 120) met schakels van 12mm heb ik € 18,15 incl.BTW betaald. Ik heb hier geen belang bij. Omdat ik al jaren naar dezelfde wintersportplaats ga waar ik ze nog nooit nodig heb gehad maar ik wel verplicht ben ze bij te hebben heb ik voor deze oplossing gekozen. Waar ik nog wel benieuwd naar ben is of de ketting mijn lichtmetalen velg raakt. Maar dat is een kwestie van proberen. Anders moet ik nog op zoek naar een oplossing daarvoor. Ik denk daarbij aan het open knippen van een rubberen slang om dat om de schakels heen te doen of een plastic deksel er tussen plaatsen. Ik weet dat er velgenbeschermers van plastic zijn maar vind € 29,95 eerlijk gezegd wat aan de prijs. Tips zijn welkom !!! Quote
Theike Geplaatst 2 Maart, 2013 Geplaatst 2 Maart, 2013 Omdat ik ieder jaar op wintersport ga ben ik wel verplicht om kettingen mee te nemen. De plaats waar wij naar toe gaan is zonder kettingen ook niet te bereiken en darom heb ik duw meteen een paar goede aangeschaft,, nl de PEWAG Servo SUV. Ze kosten welliswaar 150 Euro, maar ze zijn het waard. Ik heb ook wel eens van die goedkope kettingen aangeschaft, maar die zijn niet geschikt om kilometers op te rijden, steeds weer gingen er schakels kapot. Daarom als je iets aanschaft, kijk goed rond. Dan weet je zeker dat je ook (heelhuids) op de plaats van bestemming aankomt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.