Ysie Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Bij stilstaande wagen, als ik de rem indruk ( bij draaiende motor) kan ik de pedaal blijven indrukken. Ik voel druk gelijk wegnemen. De pedaal blijft maar dieper gaan. Tijdens normaal rijden voel ik niets maar bij iets ruwer remmen twijfel ik wel als de rem zijn druk blijft behouden. Kan iemand met een sp3 dit eens testen, bij stilstaande wagen natuurlijk. THx. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Als je rem sponsachtig aanvoelt zou ik zeggen dat er lucht in je remsysteem zit. Ik zou het even laten controleren. Quote
Ysie Geplaatst 6 Maart, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2012 Morgen eens binnendringen in de garage. Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2012 Geplaatst 6 Maart, 2012 Het hoefd niet zo te zijn kan ook door de abs pomp komen Maar beter ff na vragen bij de dealer Die zullen je daar direct antwoord kunnen geven Bij het merk waar ik werk horen we deze klacht vaak maar is het een normaal verschijnsel Als je rijd en remt werkt alles normaal ook bij een noodstop of heel erg hard remmen maar sta je stil en hou je je rem vast dan zakt Deze heel erg langzaam weg is een eigenschap van de abs Dit betekend niet dat het dus hoord bij jou auto maar geef aleen maar even aan dat het dus wel voor kan komen Ben wel benieuwd wat het antwoord word bij jou Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.