Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ola Kia rijders

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik ben Remco, 35 en afkomstig uit Zoetermeer.

Ik rij nu een Renault Grand Scenic 2.0 automaat op LPG. Al geruime tijd ben ik op zoek naar een goede opvolger voor deze auto.

Sinds ruim een jaar, ik heb geen haast, ben ik flink aan het proefrijden met verschillende auto's. Volvo, Mercedes, Renault, Audi, Infiniti, Land Rover, Ford, Mini, allemaal hebben ze de revue gepasseerd.

De Kia Sportage 3 had ik al diverse keren zien rijden en vind ik een mooie verschijning. Afgelopen week eens een kostenoverzicht gemaakt van de maandelijkse kosten van de diverse merken bij 20.000 km per jaar.

Vele van de bovenstaande merken kan je dan al wegstrepen. Renault kwam er als goedkoopste uit.

Hmm die Kia, eens lezen wat de gebruikerservaringen zijn, ze zijn lovend, hmm dat moet ik zelf eens gaan onderzoeken.

Van de week proefgereden in de Kia Sportage 3 1.6GDI. Conclusie, heerlijke auto met een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. De auto heeft mij dus heel positief verrast.

De dealer zei ook dat Kia heel veel aan kwaliteit gewerkt heeft en dat dit model echt een hit is voor Kia. Ik moet ook zeggen beide keren dat ik bij de dealer was waren er diverse afleveringen van Kia's. Ze doen dus nog goede zaken in deze tijden van "crisis"

Binnenkort gaan ik dus deze Sportage 3 bestellen, nog even kijken voor de kleur. Uivoering zal zijn 1.6 X-ecutive met plus pakket. Overige accessoires moet ik nog bekijken maar zullen er niet zoveel zijn denk ik aangezien de auto al behoorlijk rijk uitgerust is.

Het forum is een goede informatiebron voor nieuwe en bestaande Kia rijders.

Wordt vervolgd....

Geplaatst

Succes met je beslissing, ik zou het doen....

En blijf het forum volgen....

Grts, Mark

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...