thuis42 Geplaatst 4 April, 2012 Geplaatst 4 April, 2012 Heb sinds kort nieuwe koppelingsplaten en drukgroep voor de rio ivm slecht schakelen achteruit en dat vreemde geluid achteruit. Met de nieuwe platen schakelde hij de eerste week voortreffelijk, nu begint hij in de 1 en 2 raar te schakelen. Net of je de vertanding voelt tijdens het schakelen vooral als de motor koud is. Voorheen geen last van gehad. Quote
xtra40 Geplaatst 4 April, 2012 Geplaatst 4 April, 2012 Heb sinds kort nieuwe koppelingsplaten en drukgroep voor de rio ivm slecht schakelen achteruit en dat vreemde geluid achteruit. Met de nieuwe platen schakelde hij de eerste week voortreffelijk, nu begint hij in de 1 en 2 raar te schakelen. Net of je de vertanding voelt tijdens het schakelen vooral als de motor koud is. Voorheen geen last van gehad. is de stand / gevoel in je pedaal ook anders geworden mischien moet hij wel worden na gesteld ?? en anders zou ik zeggen heel erg snel terug naar je dealer dit is niet goed zou ik zeggen Quote
thuis42 Geplaatst 7 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 April, 2012 is de stand / gevoel in je pedaal ook anders geworden mischien moet hij wel worden na gesteld ?? en anders zou ik zeggen heel erg snel terug naar je dealer dit is niet goed zou ik zeggen Bedankt voor je antwoord vind zelf dat de koppeling pas laat pakt als hij bijna bovenin staat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.