Cootje111 Geplaatst 3 Juni, 2012 Geplaatst 3 Juni, 2012 Hoi Allemaal, Ik ben dus Marco 37 jaar en wij hebben sinds eind Maart 2012 een Zwarte Kia Sportage 2.0 Executive uit Augustus 2006 met 95000km op de teller Ik ben Autopoetser van beroep en heb een relatie met Jurgen , heb 2 zoons uit een eerder huwelijk waarvan de oudste bij ons woont. Ben van een Bmw 320 aut over gestapt op de Sportage omdat we hem zo stoer en robuust vinden gewoon een mooie bak dus haha. Wil m,n Sportage nog wel wat opleuken maar weet niet waar te beginnen . Wil hem wat sportiever maken maar ook weer niet te overdreven. Tips zijn welkom hoor hahaha. nou dit was mijn intro hier , Groetjes Marco Quote
mika kjelld Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 welkom op dit forum en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst . voor tips om je auto op te leuken zit je hier wel goed ik zou zeggen blader dit forum maar door dan dan kom je genoeg tegen over je sportage en alle andere modelen gr patrick Quote
mavi86 Geplaatst 4 Juni, 2012 Geplaatst 4 Juni, 2012 Welkom! Mooie auto inderdaad die Sportage! Dus je bent autopoetser.... Korting voor kiaclub leden? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.