Jump to content
Onderdelenshop24.com
  • entry
    1
  • comments
    2
  • views
    13,389

About this blog

Gewoon wat we er op kwijt willen...

Entries in this blog

Een eerste berichtje...

[b][font="Lucida Sans Unicode"][size="3"]Hallo wij zijn Marie- Josee en Bert Driessen... sinds 8 februari 2011 de trotse bezitters van een KIA- Cerato diesel... ong. een 1.6 ltr. motor. In deze korte tijd hebben we deze auto leren kennen als een rustig, pittig en zuinig karretje. Alleen het schakelen/ koppelen met een hydraulische "besturing" is toch wel even wennen. Voor het overige op dit moment geen andere opmerkingen over deze auto... en we gaan er natuurlijk vanuit dat hij ons naast die

Driessen

Driessen

×
×
  • Create New...