Jump to content
Onderdelenshop24.com
  • entry
    1
  • comments
    2
  • views
    11,273

Kia Sportage 2011


Vandaag is de garage bezig met het rijklaar maken van de Sportage. Kenteken is nu bekend en dinsdag kan ik de auto ophalen.
Automaat en 2.0
Snel even een paar foto's gemaakt en zag meteen dat ik wel stikkers heb <_< .
Laat de stikkers voorlopig wel even zitten. Ben benieuwd hoe hij rijdt, heb hem gekocht zonder proef te rijden.

Dinsdag meer als ik hem heb.

Foto's gemaakt ;)


Vanmiddag ophalen :rolleyes:

  • Like 1

2 Comments


Recommended Comments

kenter

Posted

Mooie auto! Hoe bevalt die?

Waarschijnlijk ga ik voor dezelfde auto en kleur, alleen dan zonder automaat.
kiasportage-munstergeleen

Posted

Allister,

Laat je wel even goed informeren over de carkit met voice dailing! Ik heb problemen en kan mijn geheugen niet het geheugen van de carkit krijgen! hierdoor werkt de voicedailing op je stuur niet!
alleen als je de radio met navigatie hebt kan dit probleem misschien niet van toepassing.
Probleem is bekend bij Kia maar hebben geen oplossing dit betekend dat je een parrot moet kopen om toch actief te kunnen bellen.
Vraag je garage voor een oplossing voor je de auto hebt afgerekend!

Ik ben sinds 2 maanden een tevreden bezitter van een zwarte sportage 2.0 maar zit nu met de gebakken peren! Heb mijn parrot in de ingeruilde auto laten zitten omdat deze niet meer nodig was volgens dealer, helaas.
Nu parrot 100,- plus 2 uur inbouw is 250,- die je kwijt bent als je zonder bekeuring wil bellen.

Succes en veel plezier met deze opvallende auto!! mensen draaien zich er echt voor om!
Guest
Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...