Hallo ,wou mij ook even voor stellen.
Woon in duiven en ben op zoek naar een goede kia picanto.
Lijkt mij gezellig om hier ook andere kia rijders te ontmoeten en niet altijd het verhaaltje van de dealer aan te horen.
Dus mochten er mensen zijn die wat weten of waar ik moet letten,dan hoor ik dat graag.
M.v.g. en vele veilige kilometers gewenst
Motoren ( ja ik rijd ook motor )