Ook ik zal me even netjes voorstellen, Michel uit 1972.
Ik rijd sinds een jaar of drie tot volle tevredenheid een Cee'd SW. Deze wordt binnenkort verruild voor een (witte, i know) Sportage. Behalve de normale ritjes zal deze regelmatig in Scandinavië te vinden zijn.
Plannen voor aanpassingen en modificaties genoeg, en dat was ook de reden dat ik hier terecht gekomen ben.