Hallo allemaal,
Ik ben Angelo uit België (west-vlaanderen) en heb afgelopen zaterdag een nieuwe wagen besteld.
De KIA Pro-Ceed GT in black pearl kleur.
Nu nog 3 maandjes ongeduldig wachten, en dan kan ik eindelijk genieten van deze fantastische wagen.
Fotos volgen als ik hem heb.