Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Obelix

Leden
  • Aantal Items

    35
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

Obelix's Prestaties

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recente Badges

6

Reputatie

  1. Inderdaad, nu al bijna een week zonder problemen.
  2. Helaas, In de nieuw geplaatste unit zijn allemaal voorkeuze zenders geladen. Allemaal overschrijven dus. Dank je
  3. Optima 2016 navagatiesysteem met tomtom services
  4. Heeft iemand een idee hoe ik een voorkeuze uit de favoritenlijst van de Radio verwijder? Ik kan dit niet vinden in de handleiding, en mijn favoritenlijst staat vol met stations die ik niet wil...
  5. Ik heb eergisteren mijn iPhone 6+ geupdate naar IOS 11.3 Gistermiddag had ik direct flitsinformatie. De eerste keer in de avondspits sinds maanden. IOS 11.3 lost wel iets op met energiebesparing op oudere modellen. Het zou de oorzaak kunnen zijn. Alleen dat verklaart dan niet waarom MiFi bij W.Houbraken niet werkt. Maar toch vanavond eens afwachten.
  6. Vrijdag inderdaad een nieuwe unit gekregen, maar ik ervaar exact het zelfde nog. In de ochtenden absoluut geen problemen, direct verbinding. Vrijdag en maandagspits, twee keer een uur gereden zonder verkeersinformatie en flitsers. Unit brengt dus niet de oplossing helaas.
  7. Vrijdag de nieuwe unit gekregen, ik heb nog geen testinformatie
  8. Dealer heeft alleen verteld dat er een terugroepactie was. Inmiddels heb ik vrijdag jl weer een nieuwe unit gekregen.
  9. Die had ik gemist. Ik krijg overigens net het bericht van mijn dealer dat een nieuwe navigatieunit besteld is voor me.
  10. Jij hebt het zelfde probleem? In de ochtend geen probleem, avondspits wel problemen?
  11. Nee, nog niets kunnen vinden. Inmiddels is hier een melding voor aangemaakt door mijn dealer, en wachten ze op antwoorden vanuit Duitsland en Korea. Ikzelf heb het idee dat het probleem ontstaan is na vervanging van mijn navigatie unit enkele maanden geleden. (terugroepactie)
  12. Hier zijn verder geen instellingen voor nodig. Koppelen aan de hotspot van je telefoon moet voldoende zijn.
  13. Blijft vreemd, in de ochtend nooit problemen, avondspits vrijwel altijd. Terwijl mijn tomtom wel direct services krijgt.
  14. Hij koppelt wel goed, volledige verbinding, geen wifi allen 4g, maar geen services. Ook niet na 2 of drie minuten. En dus alleen in de avondspits gaat het mis. Maar ik verneem van collega's die een échte tomtom hebben geen problemen, kunnen gewoon verbinden. Kia misschien een B of C abonnement?
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...