Mijn i20 heeft hetzelfde probleem.
stottert voornamelijk in zijn 3 tussen 1500 en 2000 toeren. Zeker als je constante snelheid aanneemt of bijvoorbeeld van 50 naar 40km/u gas los laat en weer heel klein beetje gas bij geeft. Hogere snelheden nauwelijks merkbaar. Dealer kon probleem ook niet vinden, na uitsluiten bougies en bobines was het gefixed door een carbon cleaning uit te voeren. Maar nu met 75.000 moesten de bougies vervangen worden en nu is het probleem terug. Vreselijk irritant. Begin ook beetje vertrouwen in de dealer te verliezen. Auto is nu net 5 jaar dus geen fabrieksgarantie meer dus ik ga nog 1x terug en erna naar een eerlijke vakgarage.
Ik ben wel benieuwd hoe het probleem met bovenstaande Rio’s en i20 opgelost is na de carbon cleaning.