Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Koos Dekker

Leden
  • Aantal Items

    1
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Koos Dekker

  1. Sinds een jaar en wat maanden nu de redelijk gelukkige eigenaar van een Proceed. De GT versie. Heeft alle toeters en bellen die er, geloof ik, zijn. Maar wat me blijft irriteren is het slecht zicht achteruit middels de achteruitkijkspiegel. De Zijn er mensen die een oplossing hebben gevonden, gekocht of geknutseld? Ik kan me nml voorstellen dat het zicht voor iemand van mijn lengte ,1m80, al een stuk beter zou worden als de spiegel een centimeter of twee lager zou hangen. Aankomende vakantie richting het zuiden wordt er weer wat harder gereden op de Duitse snelwegen en met name bij hoge snelheid komen naderende autos voor mijn gevoel te laat in mijn zicht. En al rijd ik al wat meer op de buitenspiegels, de binnenspiegel blijft de beste plek om te zien of er al sneller verkeer aan komt.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...