Hallo bigwade. Nee het is een metalic blauwe het is een Rio LS kan hem volgende week dinsdag ophalen. Ik weet eigenlijk niets van deze auto's maar het model sprak mij wel aan. Mvg Piet
Hallo Ik wi mij bij deze even voorstellen, Heb sinds kort een Kia rio aangeschaft, en hoop het een en ander hier op dit forum wat op te steken. Mvg Piet