Jump to content

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Pas geleden een nieuwe Rio gekocht. 1.2 met plus pack, 5 deurs in kleur graphite. In het verleden verschillende nieuwe (lease)auto's gehad w.o. Volkswagen Golf IV, Toyota Avensis en Audi A3 sportback. Nu weer eens heel wat anders. Mijn eerste eigen auto.

Ik heb voor aankoop een breed vergelijk gemaakt tussen diverse auto's w.o. VW polo, Peugeot 208, Toyota Yaris en een Mazda 2. Mijn hart ligt oorspronkelijk bij de Duitse auto's, maar ik heb uiteindelijk toch voor de Rio gekozen. Dit vanwege het ontwerp, een goede proefrit en de voordelen van 14% bijtelling. Het merk Kia is duidelijk sterk in opkomst en ik vind de diverse ontwikkelingen en nieuwe modellen leuk om te zien.

Ik heb al het eea gelezen op het forum. Vermakelijk en vaak ook leerzaam. Denk wel dat iets van een upgrade aan de radio/stereo wil gaan doen, andere speakers oid.

Ik ben benieuwd naar het werkelijke verbruik van de auto want daar lees je wel wat wisselende ervaringen over. Gewoon lekker zelf ondervinden.

Groeten,

Aik

• 2 weeks later...