Anna Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 hallo, Ik heb een Rio 1.5 LS van 2003. In februari 2006 de defecte schokbrekers, na lang aandringen van mijn kant, laten vervangen onder garantie. Nu bijna twee jaar later begint het gerammel aan de achterkant opnieuw. Garage gebeld en gevraagd hoe het met de garantie zat. Volgens mijn garage wordt er geen garantie verleend op onderdelen die onder garantie zijn vervangen. Beetje vreemd verhaal. Iemand hier ervaring mee? Anders moet ik toch nog maar even contact opnemen met zowel mijn rechtsbijstandverzekering en Kia Nederland..... Helaas kon ik in 2006 geen andere schokbrekers krijgen dan die ellende van Kia zelf. Hoop dat er nu wel andere op de markt zijn. groet, Anna Quote
Rio-man Posted January 2, 2008 Posted January 2, 2008 Bullshit. Je hebt garantie op je auto. En als de dealer het vern**kt door er weer rotzooi onder te gooien, dan heb jij gewoon recht op w??r een nieuw stel schokbrekers. Quote
Anna Posted January 2, 2008 Author Posted January 2, 2008 Dank voor je steunbetuiging Rioman. De 'echte' garantie is natuurlijk al verlopen....... maar volgens mij moeten ze toch deugdelijk materiaal plaatsen en heb je op dat soort dingen toch gewoon garantie...... De handgrepen van de achterportieren zijn ook helemaal afgebladderd en daar willen ze het woord garantie ook al niet voor horen. Leve autodrome..........hoe groter het bedrijf, des te beroerder de service volgens mij. Ik laat binnenkort een kennis (met verstand van auto's) ff kijken naar mijn schokbrekers. Als hij constateert dat eea echt (weer) kapot is, dan gaat mijn rechtsbijstand er mee aan de slag. gr. Anna Quote
Recommended Posts