Marcel-sorento Geplaatst 5 Januari, 2008 Geplaatst 5 Januari, 2008 Hoi Allemaal, wie weet waar ik houtlook paneeltjes voor het gehele interieur kan vinden?. Ik hoor graag van jullie, Marcel. Quote
Tazteam Geplaatst 5 Januari, 2008 Geplaatst 5 Januari, 2008 http://www.snowhunter.nl/ Even surfen op deze site, je komt ze wel tegen. Als ze er niet tussen staan, even mailen dan krijg je je antwoord. Wel model en bouwjaar doorgeven. We horen het wel. Philip Quote
nickd Geplaatst 29 Juni, 2009 Geplaatst 29 Juni, 2009 Hoi, Beetje (erg) late reactie, maar ik zat te speuren op het forum en kwam dit draadje tegen. Is het nog gelukt met die panelen? Ik wil het tegenovergestelde van wat jij wil: nml ik wil van die houten panelen af en wil deze vervangen of laten spuiten. Op de site die hierboven genoemd is kan ik geen andere panelen vinden voor de Sorento (2.4 EX 2003) . heb je nog een tip?.. Quote
Relena Geplaatst 29 Juni, 2009 Geplaatst 29 Juni, 2009 Welkom bij Snowhunter online winkelEven surfen op deze site, je komt ze wel tegen. Als ze er niet tussen staan, even mailen dan krijg je je antwoord. Wel model en bouwjaar doorgeven. We horen het wel. Philip Goeie tip Philip deze site. Groetjes, Relena Quote
nickd Geplaatst 30 Juni, 2009 Geplaatst 30 Juni, 2009 Wat mij betreft wel, maar ben jij zo handig om alles om te ruilen? Op autogebied heb ik een stel linkerhanden.. Quote
Relena Geplaatst 30 Juni, 2009 Geplaatst 30 Juni, 2009 Wat mij betreft wel, maar ben jij zo handig om alles om te ruilen? Op autogebied heb ik een stel linkerhanden.. Denk dat alles te leren is dus ook dit. Verder ben ik zeer gedreven in de techniek als ook in theorie. Verdien met combinatie van deze twee mijn brood. Relena Quote
nickd Geplaatst 1 Juli, 2009 Geplaatst 1 Juli, 2009 Ok alles is te leren, maar wil jij (Relena) ook ruilen? want brouwer2001 wil ruilen, dus mijn vraag aan hem was of hij zo handig was om eea over te zetten. Vwb de paneeltjes in het dashboard zal t me wel lukken, maar de deuren met de raamknopjes etc wordt lastiger denk ik. Quote
brouwer2001 Geplaatst 1 Juli, 2009 Geplaatst 1 Juli, 2009 sorry voor het misverstand ik dacht aan dat je zou kunnen ruilen met marcel-sorento ik ben zelf niet kapitaal krachtig om z'n auto te rijden . gr ronald Quote
Citydriver Geplaatst 21 Augustus, 2009 Geplaatst 21 Augustus, 2009 Houtlook moet je van houden, ik mag het wel. Wat een info vind ik hier zeg. Top jongens.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.