Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

als ik mijn muziek van de telefoon probeer af te spelen krijg ik geen geluid wel wordt op mijn telefoon de mediaplayer opgestart en bij de instellingen staat ook aangegeven muziek via bluetooth, wat gaat er niet goed of wat doe ik fout heb een samsung galaxy 2, kan het aan de android versie liggen. Heb wel gezien dat je geen titel op je scherm kan zien dus alleen afspelen

Posted

Hallo allemaal,

als ik mijn muziek van de telefoon probeer af te spelen krijg ik geen geluid wel wordt op mijn telefoon de mediaplayer opgestart en bij de instellingen staat ook aangegeven muziek via bluetooth, wat gaat er niet goed of wat doe ik fout heb een samsung galaxy 2, kan het aan de android versie liggen. Heb wel gezien dat je geen titel op je scherm kan zien dus alleen afspelen

Met mijn HTC Desire gaat dat wel goed, maar je kan beter een USB stick met MP3's in je auto steken, scheelt je weer stroomverbruik op je telefoon...
Posted

daar heb je gelijk in maar het is op zich wel leuk als het werkt en als het niet werkt dat ik erachter kan komen waarom het niet....

Posted

ik heb er niet speciaal iets voor hoeven instellen... je bluetooth werkt verder wel prima met bellen?

Posted

ja bluetooth met bellen gaat prima daar ben ik wel blij mee mijn adresboek staat ook opgeslagen zit er een harde schijf in het systeem zodat je bijv ook mp3 kan opslaan ?

Posted

ja bluetooth met bellen gaat prima daar ben ik wel blij mee mijn adresboek staat ook opgeslagen zit er een harde schijf in het systeem zodat je bijv ook mp3 kan opslaan ?

Volgens mij niet, hoofuit een kleine flash, maar USB op een stickie is echt supermakkelijk... speelt ook erg snel af.
Posted

dat was ook één van de eerste dingen die ik probeerde en vandaag zag ik ineens dus dat op mijn telefoon de mediaplayer opgestart was maar verder gebeurde er niets, haha morgen nog maar eens puzzelen of ik het aan de praat kan krijgen en anders pech

Posted

dat was ook één van de eerste dingen die ik probeerde en vandaag zag ik ineens dus dat op mijn telefoon de mediaplayer opgestart was maar verder gebeurde er niets, haha morgen nog maar eens puzzelen of ik het aan de praat kan krijgen en anders pech

ik had hem een keer perongeluk aangeslingerd, zat een of ander kermisgeluidje op mijn telefoon welke gelijk ging afspelen, volgens mij wel via media en dan foon kiezen ofzo... kan zo in de pauze nog wel even kijken
Posted

ik kan bij mediaplayer op mijn telefoon kiezen voor "via bluetooth" maar dan gebeurd er dus niets wat ik al aangaf.....maar tof als je even kan kijken

Posted

In de telefoon:

Bluetooth aanzetten

In de auto:

Phone

- 3.Setup - Audio Streaming ON

Media

- 5 BTAudio

Daarna kan je gewoon muziek afspelen!!

Ik heb net zelfs angry birds gespeeld met het geluid over mijn autoradio :D

Youtube ging ook goed, ik heb me wel even vermaakt...

Posted

haha grapig heb geen htc dus de optie die je opnoemt heb ik niet op de telefoon kan ik straks kiezen voor "via bluetooth" ga als de auto weer thuis is me vrouw heeft uhm nu mee eens proberen

Posted

ik kies dus niet speciaal op via bluetooth op mijn telefoon...

Succes, laat nog maar even weten hoe het is gegaan, lukt het niet... sta ik op maandag om 17:15 op het station :P

Posted

Bedankt ga volgende keer verder puzzelen ga nu zi lekker slaoen ennuh 17.15 dan ben ik nog onderweg naar huis, lol...anders een tripje langs de dealer ;)

• 3 weeks later...
Posted

heb gisteren netjes de laatste update geinstalleerd die op kia.nl staat wat me opviel is dat bij bluetooth je nu wel op pauze kan drukken, wat ik nog steeds wel jammer vindt is dat je cd's en mp3's niet op pauze kan zetten had gedacht dat ze dit wel in een update zou gaan toevoegen maar helaas.....

Wie weet hoe het komt dat nu ineens in mijn mediaplayer op mijn telefoon alle audiobestanden staan zelfs de bestanden die gebruikt worden door mijn navigatiesoftware op mijn telefoon....