dewpro Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Hallo allemaal, gisteren een Kia Rio gekocht, een witte met superpack, alleen moet ik waarschijnlijk nog wel ff 4 weken op levering wachten... dus maar alvast geregisteerd bij dit forum., Ik ben Peet en kom uit de buurt van Rotterdam. vorige auto was een Laguna Grand Tour 2, ga dus wel wat kleiners rijden, maar de proefrit was perfect, voelde meteen goed aan . Zit ook nog te twijfelen wat voor velgen ik eronder wil, 16 of 17 inch, mat zwart wordt het zéér waarschijnlijk wel. zijn er hier ook leden die met 16 inch rijden? fotoos volgen zodra de auto er is Quote
xtra40 Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Dewpro welkom hier op het forum en veel plezier met je nieuwe rio jammer dat je nog zo lang moet wachten en dat is een eigenschap die de meesten niet zo goed hebben en dat is best begrijpelijk ik heb lekker me 15 inch er onder gehouden maar dat is een persoonlijke keuze Quote
Ysie Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Welkom op dit forum. Gelukkig moet je niet zo lang wachten. In verleden wachttijden van 9 maand. Veel plezier ermee. Quote
Recommended Posts