kartix Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Hoi, ik ben Rudi en sinds vorige week maandag eigenaar van een nieuwe Kia Rio 1.2 Fusion benzine met Navigation Pack. Kleur is Electric Blue. Even wennen want mijn vorige wagen was een Renault Laguna Break 2 liter die na 12 jaar nagenoeg probleemloos rijden te dure herstellingen nodig had. Ik vind de Rio binnenin enorm stil. Het navigation pack maar vooral de achteruitrijcamera is nu al onmisbaar. Zoals je ziet ben ik Belg (woon in Schelle, de Kia dealer op wandelafstand) maar er zit een beetje Nederland in de nummerplaat . Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 Veel plezier en veilige kilometers met de nieuwe Rio toegewenst. Leuk dat je meteen al een foto-tje van je nieuwe aanwinst post. Zijn we gek op Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2012 Geplaatst 10 Juli, 2012 welkom op het forum mooie kleur en ondanks dat het een enorme stap is ga je denk ik ook veel plezier van je rio hebben denk ik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.