Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

RB's White Rio Project. Update: Velg gespoten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb trouwens het kraken van het deurpaneel ook opgelost, stukie foam tape onder de rand

Geplaatst

@joen. Thnx!

@ nimo als ik je zie zal ik ff sijnen

@seafox. Beter dat orgineel

Geplaatst

Ziet er goed uit! Ik zit er ook aan te denken als de deurpanelen eraf zijn om foamtape ertussen te plakken. Dan kraakt het allemaal wat minder.

Geplaatst

niet wat minder.. Gewoon Niet :D

Resultaat van me proef velg..

IMG_9489.jpg

IMG_9490.jpg

IMG_9493.jpg

IMG_9494.jpg

• Like 1
Geplaatst

Het ziet er super goed uit, RB!

Ben ook van plan mijn velgen te Plasti-dippen voor de zomerbandwissel. Hoeveel flessen, denk je, zijn genoeg om alle 4 velgen te kunnen spuiten?

Geplaatst

ik ben er zelf nog niet uit of ik het nou echt veel mooier vindt ofniet maargoed..

voor 4 velgen heb je aan 4 bussen meer dan zat

ik heb een 3/4 bus gebruikt voor 1 velg 18 inch

Geplaatst

• Tip van de meester: In plaats van dat afplakken van je banden kun je ook een pot groen zeep halen en je banden er goed dik mee insmeren, na het spuiten (en drogen :wink: ) was je dit er dan zo weer af.

• Like 1
Geplaatst

Kijk, dit vind ik nou wél een geslaagd plastidip project! Ziet er strak uit!

Moet je ervaring met spuiten hebben om het zo strak te krijgen of kan iedere boerenl*l dit in één keer goed doen?

Geplaatst

Iedere leek kan het doen!

Ik heb geen geduld in mijn donder en zelfs mij lukt het.

Eerste laag heel dun en daarna kan je de lagen wat dikker spuiten.

Tip van mij: bij plasti dip hoef je je band niet af te plakken. :wink: je trekt het overige spul er zo vanaf.

Geplaatst

@handyman.. Nou wat een tip van de meester zeg.. Stuk meer werk dan een stukkie plakband hahahaha..

@sluuzz

Zoals sark al zei.. Dit kan echt iedereen!

@led.

Thnx!!!!

@venga..

Als je ze meteen Zwart koopt en niet weet of t staat zit je met ee set zwarte wielen in je maag, nu heb ik 1 set in 2 kleuren :wink: ben ik t zwart zat trek je het er weer af

Geplaatst

En het beschermd ook tegen strooizout in de winter, als bijkomend voordeel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...