Ga naar inhoud

ff voorstellen:


tothebone

Aanbevolen Berichten

hallo,

ik ben vanaf heden eigenaar van een Kia Picanto uit Febr 2005 en wel de 1.0 LXE xtra reed hiervoor Mazda 323f (klaplampen) deze heb ik met pijn in me hart weggedaan. Waarom? omdat deze gem. 1op10 nam dus werd me wat te gek nu dus zuiniger ik hoop dat ik hier veel nieuwtjes op vind en veel "kwaaltjes"kan oplossen van de picanto als je iets hebt waar ik op moet letten dan hoor ik graag van jullie ! alles is welkom dan zal ik dit op korte termijn ff door checken ;) Foto's van mijn bakkie komen ook snel hierop weten jullie het even grtz: Tothebone aka Raymond

uit het hogen Noorden (Friesland) Bij deze wilde ik me ff voorstellen: ook hoi!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wij keken naar de picanto,maar het werd de KIA RIO. Wij vonden de Rio toch meer auto dan de Picanto. Toch net iets meer luxe. En groter.Mijn vrouw wilde een 5 deurs en ik een Zwarte.Dus allebei tevreden. De auto bevalt zeer goed :lol: We hebben de Rio sinds September 2007 en de teller staat al op ruim 11000 KM,het is veel maar ja,Vakanties,werk,alles met de RIO.Onze volgende auto word opnieuw een Kia,welke tja de S,eed is ook mooi. We zullen zien.Groetjes een tevreden Kia rijder. Fred en Danielle, Woerden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...