kartix Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Hoi, iemand die het antwoord weet op iets wat me al enkele dagen bezig houdt? Op de display van mijn navigatie systeem (nieuwe Kia Rio 1.2) staan rechts bovenaan soms drie icoontjes te weten een Bluetooth-, een batterij- en een antenne symbool. Wat duidt het antenne icoontje aan? Ontvangststerkte van "een" radiofrequentsignaal maar hetwelke? Bluetooth? GPS? AM of FM radio? Wat me nog meer intrigeert is de batterij indicator. Waar slaat die op? Soms vertoont die bij mij twee blokjes, soms maar eentje, soms alle drie (vol). Over welke batterij gaat het hier? die van het navigatiesysteem zelf zou ik denken maar waarom schommelt de capaciteit en hoe komt het dat na een uur rijden deze niet meer of minder is ontladen dan bij vertrek? Ik zie er de logica niet van in. Ook de handleiding maakt me niet wijzer en zorgt voor nog meer verwarring want in bijvoorbeeld twee opeenvolgende aanraakacties staan op het tweede voorbeeld plots de icoontjes er wel terwijl die inhoudelijk niets met de handeling te maken hebben. Quote
mika kjelld Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 dat is bt en de batterij van je telefoon en het bereik van je telefoon dit komt als het goed is over met de batterij en bereikteken op je display van je telefoon gr patrick Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Dit zijn de accuspanning en ontvangst van je mobiele telefoon. Niet wakker van liggen hoor Quote
kartix Geplaatst 19 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2012 Dit zijn de accuspanning en ontvangst van je mobiele telefoon. Niet wakker van liggen hoor dat is bt en de batterij van je telefoon en het bereik van je telefoon dit komt als het goed is over met de batterij en bereikteken op je display van je telefoon Goh, dat ik daar niet aan gedacht heb , zo vanzelfsprekend. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 We helpen je wel op de goede weg hoor Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.