PetervanAmen Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Welke Kia Rio Rijder (Model 2004) is geintresseerd in een paar NIEUWE (originele, nog nooit gebruikt) dakdragers. Tegen een vergoeding waar we samen uit gaan komen kunnen ze worden opgehaald. Quote
iambazz Geplaatst 24 Juli, 2012 Geplaatst 24 Juli, 2012 Welke Kia Rio Rijder (Model 2004) is geintresseerd in een paar NIEUWE (originele, nog nooit gebruikt) dakdragers. Tegen een vergoeding waar we samen uit gaan komen kunnen ze worden opgehaald. Beste Peter, Ik heb opzich wel interesse , moet eerlijk zeggen dat ik ze eigenlijk maar voor een klusje nodig heb, Een 2de handssetje had mij dus beter gepast. Wil je niet tegen het been stoten maar ik heb er maximaal 40 euro incl verzenden voor over. Quote
deut Geplaatst 29 Juli, 2012 Geplaatst 29 Juli, 2012 Hoi peter wij jong gezin hebben erg veel in Intresse in de dakdragers. wij hebben een kia rio ls uit 2003 weet niet of die van u er oppassen?. we hebben geen dakrails op de auto . gaarne antwoord via deuthead@gmail.com. hoop snel van u te horen. mvg san Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.