miesjel Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Hoi Allemaal, Mijn naam is Michel, momenteel woonachtig in het o zo gezellige (* kuch kuch* ) Belgische land, maar tot een jaar geleden altijd in Valkenswaard en omstreken gewoond. Binnen nu en een half jaar woon ik ook weer terug in Nederland! Ben 21 jaar en in april begonnen bij mijn eerste full time vaste baan, bij een ICT dienstverlener, met daarbij een lease auto -> de picanto! Het is een Kia Picanto 1 cvvt R-Sport geworden, hieronder wat foto's Daarvoor 2 Volkswagens gehad. Als eerste auto een Golf 1 Cabrio: Deze Golf 1 is ingeruild voor een iets nieuwer model, een golf 3 welke nog steeds in mijn garage staat Plannen: Momenteel niet veel, alleen andere velgen (vind dit niks), dus mocht iemand nog wat leuks hebben?! ik hoor het graag Voor de rest gaat mijn tijd en geld even in de golf 3 om deze weer in orde te krijgen. Groetjes Michel Quote
Recommended Posts