Ga naar inhoud

MEETING - De Meern voor alle kia's Rijders zondag 26-8-2012


Aanbevolen Berichten

O maar die kunnen we daar ook vieren whahahahah :wink:
Tsja, zou leuk zijn, maar onze gasten zijn allemaal kia-loos :) en zitten niet echt te wachten op al die KiaHolics...

Daarnaast is het ook maar beter dat ik jullie uitlaat niet in het echt zie!! (gaat me namelijk alweer geld kosten als ik ze ook wil)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tsja, zou leuk zijn, maar onze gasten zijn allemaal kia-loos :) en zitten niet echt te wachten op al die KiaHolics...

Daarnaast is het ook maar beter dat ik jullie uitlaat niet in het echt zie!! (gaat me namelijk alweer geld kosten als ik ze ook wil)

en dat wil jij dat merk ik zo al :wink: ;-)

dus dat word trekken die knip :-) :-)

rij maar een keertje langs stom per ongeluk of zo even een keer een ritje door edam

en dan kom je per ongeluk mij tegen :lol: :lol:

ja en als je er dan toch bent kan je net zo goed even kijken :innocent: :innocent:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik snap de frustratie van Alex wel degelijk. Drie grote partijen (al dan niet meer) zijn bezig met het organiseren van een meeting. Ik denk dat de frustratie deels wordt veroorzaakt door de snelle opeenvolging van meetings ;)

Het is een vrij land en ik vind het absoluut een leuk initiatief, maar laten we het wel objectief bekijken en beide meningen proberen te begrijpen.

Maar wie ben ik? Het is zoals aangegeven een vrij land! Ik weet zelf nog niet of ik er de 26e bij ben. Ben persoonlijk zeeeeer benieuwd naar twee accessoires van meerderen. Namelijk een subwoofer onder de stoel en de sportuitlaat en de Xenon.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik snap het niet wat hun organiseren en wat een ander organiseert het is misschien wel vlak na elkaar maar niet op de zelfde dag

het is ook beide iets heel anders

maar goed het is voor beide dagen gezellig als de opkomst en het entosiasme hoog is

en je mag alles bekijken bij iedereen ook me sub en me uitlaat en ook me xenon mischien is er zelfs tijd voor het een en ander te ver/bouwen

als het weer mee zit en je je bestelde spullen hebt natuurlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie het hele probleem niet echt en snap niet dat er uberhaupt over wordt gesproken ook al doe ik er nu aan mee.

Er zijn een aantal mensen die hebben besloten om bij elkaar te komen om elkaars auto's te bekijken en gewoon gezellig te praten over vanalles en niks.

Die mensen hebben dat vervolgens op het forum gezet zodat als er andere zijn met interesse hiervoor dat ze ook welkom zijn, dit dan onder de noemer "meeting"

De 18e is er een mooie poetsdemo waar ik niet bij kan zijn en ook deze meeting moet ik waarschijnlijk aan mij voorbij laten gaan maar in eerste instantie was ik van plan beide te bezoeken mits ik daar de tijd voor heb natuurlijk. Het zijn 2 bijeenkomsten met andere doeleinden dus jullie zullen elkaar niet in de weg zitten. Als iemand in de toekomst zijn auto schoon wil houden op de best mogelijke manier dan ga je naar de poetsdemo en als je de uitlaten / xenon / baskist of wat dan ook wilt zien ga je naar de meeting in de meern. En als je het beide leuk vindt...ga je naar beide. Sowieso kan je bij beide bijeenkomsten kletsen over koetjes en kalfjes en het mooie weer in nederland.

Maak er gewoon 2 gezellige dagen van en ik zou lekker verder praten over de meeting in dit topic, waar hij voor bedoeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


haha, ja ik ben bang dat ik die dag niet kan. Maar de vorige keer is ook alles goed gekomen en dat zal nu ook hoor :) theo en xtra zien er gevaarlijk uit met 8 uitlaten samen maar achter het gebrul en gebulder van die auto's :) haha... ik ga mijn best doen om te komen, wil ook nog wel een paar dingetjes zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste topic starter om geen wild groei te krijgen en veel de zelfde postings vraag ik of dat je de meeting in de daar behorende sectie plaatst en daar laat .

Deze staat juist.

Het modereren hiervan is dan wat eenvoudiger lees het forum reglement .

De dubbele postings graag niet meer doen alle topics omtrent de meeting die opgestart worden worden van af nu ook verwijderd.

Dit is niet om te pesten als er hulp nodig is mag je me altijd PM sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben van de partij samen met mij verloofde en onze witte Rio.

Interesse in Xenon, uitlaat en gezellig ouwehoeren met mede kia rijders.

Hebben mensen interesse om vanuit omgeving Amsterdam/Zaanstad in kollone daarheen te rijden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben van de partij samen met mij verloofde en onze witte Rio.

Interesse in Xenon, uitlaat en gezellig ouwehoeren met mede kia rijders.

Hebben mensen interesse om vanuit omgeving Amsterdam/Zaanstad in kollone daarheen te rijden ?

je staat op de lijst
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Heej vrienden! Count me in!

De Rio meeting van toen was zo gezellig en ik denk dat deze Kia meeting ook super leuk zal worden. Zet alsjeblieft mijn naam dus bij de lijst! :wink: ;-)

Ik ben vooral geinteresseerd in de sportuitlaat en dvd/gps installatie van Eelco en Theo en het lijkt me tof om andere mede Kia-berijders te ontmoeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heej vrienden! Count me in!

De Rio meeting van toen was zo gezellig en ik denk dat deze Kia meeting ook super leuk zal worden. Zet alsjeblieft mijn naam dus bij de lijst! :wink: ;-)

Ik ben vooral geinteresseerd in de sportuitlaat en dvd/gps installatie van Eelco en Theo en het lijkt me tof om andere mede Kia-berijders te ontmoeten.

hoi mel dat is erg leuk datje ook komt zetje meteen op de lijst
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...