kias Geplaatst 3 Augustus, 2012 Geplaatst 3 Augustus, 2012 Ik was laatst bij de dealer voor een steenslagplek. Daarnaast had ik minikrasjes bij de deurhendel.. (hoe heet zo iets?! hahaha) Even met een goedje uit een fles en een oppoetsdoek waren de kleine krasjes weg... nu is mijn vraag, wat is dit wonderspul? wat is de naam want ik heb nu weer enkele krasjes, vanwege mijn sleutels en mijn mooi versierde nagels Het was een zwarte fles, of heeft de dealer het toch iets voorbehandeld (wat ik niet heb gezien) en was die fles om het even goed te laten glimmen? Verder is mijn steenslagplek er niet mooier op geworden Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 Augustus, 2012 Geplaatst 3 Augustus, 2012 Je kan natuurlijk ook gewoon even je dealer bellen of was het toevallig deze: http://www.carclean.nl/product/Meguiars/ScratchX_2_0_207ml_G10307_101262 Quote
kias Geplaatst 3 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Augustus, 2012 aha! misschien deze ja, thnx! tja, ben nie zo van Welke spul gebruikten jullie nou op mn auto... zeggen ze jaja kun je bij ons kopen, dikke verkoopprijs + btw mr many thnx voor de link. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.