Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Wij hebben al een date staan toch?????? Zijn trouwens bezig de sportage in te ruilen voor een ceed sw super pack dat gaat helemaal goed komen en als jullie tijd hebben zijn jullie ook aan de beurt Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Zijn trouwens bezig de sportage in te ruilen voor een ceed sw super pack Ook geen straf om met de nieuwe Cee'd SW te rijden. Quote
xtra40 Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Wij hebben al een date staan toch?????? Zijn trouwens bezig de sportage in te ruilen voor een ceed sw super pack wel een date maar nog zonder datum dacht ik jullie gingen eerst op vacantie en anders moet je ff melden wat we hebben afgesproken ?? ben ook niet meer de jongste ;-) ik raak nog wel eens wat kwijt Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Hahahahaha we hadden 29 sept afgesproken. wel een date maar nog zonder datum dacht ik jullie gingen eerst op vacantie en anders moet je ff melden wat we hebben afgesproken ?? ben ook niet meer de jongste ;-) ik raak nog wel eens wat kwijt Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Nee dat dachten wij ook, en de sportage is ook al een dagje ouder dus vandaar zijn we wezen kijken naar wat anders. Maar eens even kijken want vanaf maandag komen ze het land in, de sw bedoel ik dan. Ook geen straf om met de nieuwe Cee'd SW te rijden. Quote
xtra40 Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 hahahaahh sorry hoor ik wist het niet meer en kon het ook niet meer terug vinden maar het is prima hoor heb je wel me adres ? hihihi schaam me rot heb gewoon je laatste mail ook gewoon gemist word nu wel heel erg oud denk ik Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Staat je netjes whawhawha. Nee adres heb ik niet, mail me maar. 15 aug hadden we dat via de mail afgesproken. Als het niet uit komt geen probleem hoor, spreken we gewoon een andere dag af!! hahahaahh sorry hoor ik wist het niet meer en kon het ook niet meer terug vinden maar het is prima hoor heb je wel me adres ? hihihi schaam me rot heb gewoon je laatste mail ook gewoon gemist word nu wel heel erg oud denk ik Quote
xtra40 Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 nee hoor geen enkel probleem hoor ik pm je me adres wel even Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 15 September, 2012 Geplaatst 15 September, 2012 Nee dat dachten wij ook, en de sportage is ook al een dagje ouder dus vandaar zijn we wezen kijken naar wat anders. Maar eens even kijken want vanaf maandag komen ze het land in, de sw bedoel ik dan. Afgelopen vrijdag heb ik deze nog staan te bewonderen bij Kia NL. Ben benieuwd wat je er van vind als je er mee gereden hebt. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Zodra we dat gedaan hebben laat ik het weten. Afgelopen vrijdag heb ik deze nog staan te bewonderen bij Kia NL. Ben benieuwd wat je er van vind als je er mee gereden hebt. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Er waren toch weer twee mensen helemaal in hun element. Ik heb toch bewondering voor Xtra40 hoor geen klus is hem te gek. Dat ik thuis kwam dacht ik van wat zit er nu onder m'n kentekenplaat. Het beeld spreekt voor zich. Een leuke dag bij het Kia pimpcentrum te Haarlem. Theo en familie bedankt. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Of het nu Xenon inbouw is of een radio/navigatie is................ Quote
mika kjelld Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 wt fotos zien er weer goed uit voor het kijk plezier Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Of om een Rio of een Picanto gaat ............... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Alleen het kentekenplaatje kreeg last van vermoeidheids verschijnselen :-) Zoals jullie hebben gezien was het een leuke Kia dag. En nogmaals de broers waren totaal in hun element. Thanks, Johan Quote
kris88 Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Het was een epische dag met grote dank aan onze pimpgoden Theo en Eelco. Heeft het bier nog gesmaakt? 1 Quote
blackviper Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Was weer gezellig leuke fotos! Quote
xtra40 Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 ook wij vonden het een leuke en gezelige dag fotos volgen nog uiteraard Quote
Smart Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Wat is er vandaag allemaal ingebouwd? Quote
xtra40 Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 heb vandaag ingebouwd 1set xenon in een picanto 1 set xenon en andere bocht verlichtings lampen in een rio 1 andere radio en achteruitrij camera in een rio 1set toeters en een achteruitrij camera ineenrio 2 sets speakers en een active subwoofer in een picanto dus al met al een hele drukke dag en volgens mij is iedereen heel erg tevrede naar huis gegaan en onze warmetuuter kwam ook met een aandenken thuis ;-) 5 Quote
Smart Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Je was weer flink op dreef zo te lezen....hahaha! Je hebt weer een hoop mensen blij gemaakt meneer! Quote
xtra40 Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Dat hoop ik wel anders is de opzet niet gelukt maar ik denk dat het ons is gelukt en dat iedereen tevreden is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.