Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Inbouw combi dag 16-09-2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste pimpers,

Ik heb net de bestelling gedaan van een nieuwe HU en die zou ik wel leuk vinden om op de combi inbouwdag te installeren. Als we dan nog tijd over hebben misschien ook nog wel ff toetertje meepakken, maar audio zou wel t eerste zijn dat ik wil gaan doen.

Dennis

Geplaatst

Beste pimpers,

Ik heb net de bestelling gedaan van een nieuwe HU en die zou ik wel leuk vinden om op de combi inbouwdag te installeren. Als we dan nog tijd over hebben misschien ook nog wel ff toetertje meepakken, maar audio zou wel t eerste zijn dat ik wil gaan doen.

Dennis

hallo dennis

zou je even aan kunnen geven wat je allemaal ingebouwt wil hebben zo dat we weten hoe de dag verloopt want audio neemt wel wat tijd inbeslag

gr theo

Geplaatst

Beste pimpers,

Dennis

Zo je bent leker bezig denis ik weet niet om welke nu het gaat of er veel verbouw werk bij komt

Wat betreft bedrading

Laat me ff in een Pb weten hoe en wat

Geplaatst

hallo dennis

zou je even aan kunnen geven wat je allemaal ingebouwt wil hebben zo dat we weten hoe de dag verloopt want audio neemt wel wat tijd inbeslag

gr theo

Theo,

Als t werkend krijgen van de nieuwe HU gaat lukken zou t mooi zijn! Ik zal met de pimpmaster uit Edam alvast kijken of er wat voorwerk kan plaatsvinden qua bedrading...!

Dennis

Geplaatst

Lieve mensen wij hebben nog 1 plek vrij

en dat is voor xenon of voor alleen andere speakers

wilt u toch meer dan wordt U op de lijst gezet voor de 2de keer

of U krijgt een persoonlijke Inbouwdag van The Pimpmasters

dus heb u nog wensen en wil u daar hulp bij roep ons gerust

Geplaatst

Best allemaal

ik zou me graag willen opgeven voor het inbouwen van xenon

ik hoorde dat er nog een plekjes was dus die zou ik graag willen innemen :P

Gr Niels

Geplaatst

Best allemaal

ik zou me graag willen opgeven voor het inbouwen van xenon

ik hoorde dat er nog een plekjes was dus die zou ik graag willen innemen :P

Gr Niels

hallo niels ik zetje op de lijst en je krijgt een PM als het zo ver is met het adres

Geplaatst

Dat is prima en de benodig heden wat ik allemaal moet hebben of is dat alleen maar een xenon setje ??

Geplaatst

@kia-niels welkom op onze inbouw dag wat heb je allemaal nodig

1 een xenon set H7. http://www.ebay.nl/itm/110724143890?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Zo iets als dit

Ten 2e lamphouders. http://www.ebay.nl/itm/180814293138?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2830wt_902

Ik gebruik deze

En ten 3e eror canclers http://www.ebay.com/itm/110916208384?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=110916208384&cmd=ViewItem&sspagename=STRK:MEWNX:IT&vxp=mtr#ht_2600wt_979

Voor de veiligheid zeg maar

Als je een set als deze neemt heb je voor weinig ged een mooi setje maar daar ben je natuurlijk vrij in

Ook kwa kleur moet je zelf even kijken wat er mooi is maar 6000k vind ik het beste passen bij je leds

Geplaatst

top :wink: of het pilot pro set is of infinity setje maakt niet uit dus

Ik vind van niet maar er zal altijd kwalitijts verschil zijn maar het scheeld je 150 euro

En het werkt prima

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik hoop dat er nog zo'n leuke klusdag komt want ik wil ook graag een setje xenon inbouwen.

Deze ronde ben ik op vakantie dus ik kon mezelf helaas niet opgeven.

Ik ga wel alvast de benodigde spullen bestellen...

Geplaatst

die komen er zeker nog meer er is best veel vraag naar en als het te lang duurt doe ik wel een een prive sessie :wink: ;-)

laat maar weten wanneer je je spullen binnen hebt en vergeet niet de lamp houders te bestellen

Geplaatst

Beste pimpmasters,

Omdat ik een andere auto heb besteld kom ik helaas niet langs voor mijn xenon-ombouw...ik heb dan de nieuwe auto nog niet en zou dus alsnog een andere keer willen komen! Hopelijk zorgt deze afmelding voor niet teveel rompslomp.

Groetjes,

Tom

Geplaatst

Volgens mij als ik goed de topic gevolg heb is er nog een plekje vrij om speakers in te bouwen.

Ik ben heel handig en heb alleen maar wat begeleiding nodig,dus als het uitkomt wil ik ook graag komen de 16e.

en welke speakers zal ik dan nemen,de JBL?

Ook wil ik graag extra tweeters inboren in de deur panelen (dat kan ik ook wel met een klein beetje begeleiding).

pb me maar effe voor wat ik moet aanschaffen wat betreft de speakers.

ringen,speakers,antidreunfolie en wat nog meer.

Geplaatst

WE GAAN ER EEN LEUKE DAG VAN MAKEN WE ZITTEN VOL VOL VOL

MAAR DENKT U JAMMER DAAR HAD IK BIJ WILLEN ZIJN OOK KIJKERS ZIJN WELKOM OP DEZE LEUKE DAG

GROETJES DE PIMPMASTERS

Geplaatst

Volgens mij als ik goed de topic gevolg heb is er nog een plekje vrij om speakers in te bouwen.

Ik ben heel handig en heb alleen maar wat begeleiding nodig,dus als het uitkomt wil ik ook graag komen de 16e.

en welke speakers zal ik dan nemen,de JBL?

Ook wil ik graag extra tweeters inboren in de deur panelen (dat kan ik ook wel met een klein beetje begeleiding).

pb me maar effe voor wat ik moet aanschaffen wat betreft de speakers.

ringen,speakers,antidreunfolie en wat nog meer.

ZO ALS OP PAGINA 1 STAAT ZITTEN WE AL VOL SORRY

WE ZIJN AL AAN HET KIJKEN VOOR EEN ANDERE INBOUWDAG MAAR WANNEER DAT IS ?? DAT KUNNEN WE NOG NIET ZEGGEN

Geplaatst

Hoi PimpMasters,

Gisteren helaas een ongelukje gehad thuis met als resultaat dat ik de komende 6 weken geen enkele km meer kan maken met de Rio.

Mijn linkerbeen zit in het gips en wordt dus zo erg moeilijk om naar Haarlem te rijden....

Geplaatst

Zo Hey dat is balen man we snappen dat je niet kan komen

We wensen je dan ook beterschap

En als je weer mobiel bent laat het dan maar even weten dan regelen we wat

Desnoods kommen we naar je toe voor je inbouw je woont volgens mij vlak bij

Dus dat gaat helemaal goedkomen

Geplaatst

Heel veel sterkte met het herstellen van je been en ben je weer hersteld dan horen we je wel weer dan maken we alles als nog in orde

Gr theo

Geplaatst

Veel sterkte Rio Rio, balen!

Maarre...houdt dat in dat er weer een plekje vrij is? Ik houd mij aanbevolen. Morgen of overmorgen komt mijn Hiestar DVD/GPS headunit binnen dus die zou ik graag door de pimpmasters laten inbouwen ;)!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...