dennis071 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Beste pimpers, Ik heb net de bestelling gedaan van een nieuwe HU en die zou ik wel leuk vinden om op de combi inbouwdag te installeren. Als we dan nog tijd over hebben misschien ook nog wel ff toetertje meepakken, maar audio zou wel t eerste zijn dat ik wil gaan doen. Dennis Quote
theomonika Geplaatst 6 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 Augustus, 2012 Beste pimpers, Ik heb net de bestelling gedaan van een nieuwe HU en die zou ik wel leuk vinden om op de combi inbouwdag te installeren. Als we dan nog tijd over hebben misschien ook nog wel ff toetertje meepakken, maar audio zou wel t eerste zijn dat ik wil gaan doen. Dennis hallo dennis zou je even aan kunnen geven wat je allemaal ingebouwt wil hebben zo dat we weten hoe de dag verloopt want audio neemt wel wat tijd inbeslag gr theo Quote
xtra40 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Beste pimpers, Ik heb net de bestelling gedaan van een nieuwe HU en die zou ik wel leuk vinden om op de combi inbouwdag te installeren. Als we dan nog tijd over hebben misschien ook nog wel ff toetertje meepakken, maar audio zou wel t eerste zijn dat ik wil gaan doen. Dennis Zo je bent leker bezig denis ik weet niet om welke nu het gaat of er veel verbouw werk bij komt Wat betreft bedrading Laat me ff in een Pb weten hoe en wat Quote
dennis071 Geplaatst 6 Augustus, 2012 Geplaatst 6 Augustus, 2012 hallo dennis zou je even aan kunnen geven wat je allemaal ingebouwt wil hebben zo dat we weten hoe de dag verloopt want audio neemt wel wat tijd inbeslag gr theo Theo, Als t werkend krijgen van de nieuwe HU gaat lukken zou t mooi zijn! Ik zal met de pimpmaster uit Edam alvast kijken of er wat voorwerk kan plaatsvinden qua bedrading...! Dennis Quote
theomonika Geplaatst 7 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 7 Augustus, 2012 Lieve mensen wij hebben nog 1 plek vrij en dat is voor xenon of voor alleen andere speakers wilt u toch meer dan wordt U op de lijst gezet voor de 2de keer of U krijgt een persoonlijke Inbouwdag van The Pimpmasters dus heb u nog wensen en wil u daar hulp bij roep ons gerust Quote
KIa-Niels Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Best allemaal ik zou me graag willen opgeven voor het inbouwen van xenon ik hoorde dat er nog een plekjes was dus die zou ik graag willen innemen Gr Niels Quote
theomonika Geplaatst 9 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 Augustus, 2012 Best allemaal ik zou me graag willen opgeven voor het inbouwen van xenon ik hoorde dat er nog een plekjes was dus die zou ik graag willen innemen Gr Niels hallo niels ik zetje op de lijst en je krijgt een PM als het zo ver is met het adres Quote
KIa-Niels Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Dat is prima en de benodig heden wat ik allemaal moet hebben of is dat alleen maar een xenon setje ?? Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 @kia-niels welkom op onze inbouw dag wat heb je allemaal nodig 1 een xenon set H7. http://www.ebay.nl/itm/110724143890?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 Zo iets als dit Ten 2e lamphouders. http://www.ebay.nl/itm/180814293138?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649#ht_2830wt_902 Ik gebruik deze En ten 3e eror canclers http://www.ebay.com/itm/110916208384?_trksid=p3984.m1497.l2649&item=110916208384&cmd=ViewItem&sspagename=STRK:MEWNX:IT&vxp=mtr#ht_2600wt_979 Voor de veiligheid zeg maar Als je een set als deze neemt heb je voor weinig ged een mooi setje maar daar ben je natuurlijk vrij in Ook kwa kleur moet je zelf even kijken wat er mooi is maar 6000k vind ik het beste passen bij je leds Quote
KIa-Niels Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 top of het pilot pro set is of infinity setje maakt niet uit dus Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 top of het pilot pro set is of infinity setje maakt niet uit dus Ik vind van niet maar er zal altijd kwalitijts verschil zijn maar het scheeld je 150 euro En het werkt prima Quote
KIa-Niels Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Maar als je zoon pilot pro set koop wat heb je dan nog meer nodig ?? Quote
xtra40 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 Als je die dure pro set koopt heb je aleen die lamphouders nog nodig Quote
KIa-Niels Geplaatst 9 Augustus, 2012 Geplaatst 9 Augustus, 2012 okee dan ga ik dat ff bestellen morgen Quote
Marc en Syl Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Ik hoop dat er nog zo'n leuke klusdag komt want ik wil ook graag een setje xenon inbouwen. Deze ronde ben ik op vakantie dus ik kon mezelf helaas niet opgeven. Ik ga wel alvast de benodigde spullen bestellen... Quote
xtra40 Geplaatst 24 Augustus, 2012 Geplaatst 24 Augustus, 2012 die komen er zeker nog meer er is best veel vraag naar en als het te lang duurt doe ik wel een een prive sessie ;-) laat maar weten wanneer je je spullen binnen hebt en vergeet niet de lamp houders te bestellen Quote
RioTom Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Beste pimpmasters, Omdat ik een andere auto heb besteld kom ik helaas niet langs voor mijn xenon-ombouw...ik heb dan de nieuwe auto nog niet en zou dus alsnog een andere keer willen komen! Hopelijk zorgt deze afmelding voor niet teveel rompslomp. Groetjes, Tom Quote
Ceesie15 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Volgens mij als ik goed de topic gevolg heb is er nog een plekje vrij om speakers in te bouwen. Ik ben heel handig en heb alleen maar wat begeleiding nodig,dus als het uitkomt wil ik ook graag komen de 16e. en welke speakers zal ik dan nemen,de JBL? Ook wil ik graag extra tweeters inboren in de deur panelen (dat kan ik ook wel met een klein beetje begeleiding). pb me maar effe voor wat ik moet aanschaffen wat betreft de speakers. ringen,speakers,antidreunfolie en wat nog meer. Quote
theomonika Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 WE GAAN ER EEN LEUKE DAG VAN MAKEN WE ZITTEN VOL VOL VOL MAAR DENKT U JAMMER DAAR HAD IK BIJ WILLEN ZIJN OOK KIJKERS ZIJN WELKOM OP DEZE LEUKE DAG GROETJES DE PIMPMASTERS Quote
theomonika Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Volgens mij als ik goed de topic gevolg heb is er nog een plekje vrij om speakers in te bouwen. Ik ben heel handig en heb alleen maar wat begeleiding nodig,dus als het uitkomt wil ik ook graag komen de 16e. en welke speakers zal ik dan nemen,de JBL? Ook wil ik graag extra tweeters inboren in de deur panelen (dat kan ik ook wel met een klein beetje begeleiding). pb me maar effe voor wat ik moet aanschaffen wat betreft de speakers. ringen,speakers,antidreunfolie en wat nog meer. ZO ALS OP PAGINA 1 STAAT ZITTEN WE AL VOL SORRY WE ZIJN AL AAN HET KIJKEN VOOR EEN ANDERE INBOUWDAG MAAR WANNEER DAT IS ?? DAT KUNNEN WE NOG NIET ZEGGEN Quote
Rio Rio Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Hoi PimpMasters, Gisteren helaas een ongelukje gehad thuis met als resultaat dat ik de komende 6 weken geen enkele km meer kan maken met de Rio. Mijn linkerbeen zit in het gips en wordt dus zo erg moeilijk om naar Haarlem te rijden.... Quote
xtra40 Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Zo Hey dat is balen man we snappen dat je niet kan komen We wensen je dan ook beterschap En als je weer mobiel bent laat het dan maar even weten dan regelen we wat Desnoods kommen we naar je toe voor je inbouw je woont volgens mij vlak bij Dus dat gaat helemaal goedkomen Quote
theomonika Geplaatst 3 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2012 Heel veel sterkte met het herstellen van je been en ben je weer hersteld dan horen we je wel weer dan maken we alles als nog in orde Gr theo Quote
Sluuz Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Veel sterkte Rio Rio, balen! Maarre...houdt dat in dat er weer een plekje vrij is? Ik houd mij aanbevolen. Morgen of overmorgen komt mijn Hiestar DVD/GPS headunit binnen dus die zou ik graag door de pimpmasters laten inbouwen ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.