Jump to content

Recommended Posts

Posted

Op de Rio zitten de standaard kentekenhouders van de dealer af, MET reclame.

Ik wil deze graag vervangen door universele, heeft iemand al ervaring of tips hiermee?

Posted

ja hoor is geen probleem , je kan ze eraf schroeven (dat doen ook de meeste boevenbendes) en dan de universele erop zetten en dan POPNAGELEN zo worden ze ook niet gejat en heb je ook geen reclame van die dealer.

Het is erg simpel zelfs ik kon dat.

Bubbels

• Like 1
Posted

ja hoor is geen probleem , je kan ze eraf schroeven (dat doen ook de meeste boevenbendes) en dan de universele erop zetten en dan POPNAGELEN zo worden ze ook niet gejat en heb je ook geen reclame van die dealer.

Het is erg simpel zelfs ik kon dat.

Bubbels

Ik zie geen schroeven zitten in mijn kentekenplaat.

Waarschijnlijk zit die bij mij in de kentekenplaat houder geklikt.

Popnagelen was ik ook van plan, maar dan zie je van die grijze popnagels zitten, of zijn hier dopjes voor?

Posted

Ik zie geen schroeven zitten in mijn kentekenplaat.

Waarschijnlijk zit die bij mij in de kentekenplaat houder geklikt.

Popnagelen was ik ook van plan, maar dan zie je van die grijze popnagels zitten, of zijn hier dopjes voor?

Ja dat klopt dat je plaat zit geklikt maar de houder zit geschroefd (vandaar dat ze makkelijk gejat worden ) maar je kan inderdaad dopjes kopen en anders een mooi " zilver dopje" is zo gek toch niet ?

Posted

Hoi,

Ik heb toevallig afgelopen weekend de houders met reclame vervangen door gewone zwarte met een dun zwart randje.

staat veel beter.

De huidige schroefgaten passen precies nummerplaat in klikken en klaar

Rio 41

• Like 1
Posted

Hoi,

Ik heb toevallig afgelopen weekend de houders met reclame vervangen door gewone zwarte met een dun zwart randje.

staat veel beter.

De huidige schroefgaten passen precies nummerplaat in klikken en klaar

Rio 41

Dan ga ik dat ook maar eens doen aankomend weekend.

(als het droog is)

Posted

Aan de voorkant heb ik hem ook vervangen, achter heb ik gewoon zwarte (isolatie-)tape overheen geplakt.

Posted

Als je dit aangeeft bij de dealer in het vervolg zal hij andere plaatsen zo ook bij mij gebeurd

Eens.

Alleen je kan niet overal aan denken bij de aankoop van je eerste auto. :wink:

Posted

alleen als je de plaat erin klikt dan is ie er ook zo weer uit of je moet hem popnagelen !!!!

Posted

Ondanks het goede weer van vandaag heb ik nog niet de kentekenplaathouder vernieuwd.

Ook nog geen tijd gehad om de kentekenplaathouders te halen.

Ik was vandaag wel bij mijn vader en die vertelde dat ze bij hem in de garage speciale moertjes hebben, welke met speciaal gereedschap ook je kentekenplaat vastklinken. Dit moertjes wordt dan ook gelijk afgedekt met een geel of blauw dopje.

Hij wist niet hoe dit heette, maar zag er zeer zeker gelikt uit op zijn Asx.

Wordt vervolgd.