Zwijntje Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 Weet iemand hoe ik bij het lampje kan komen achter bij de richtingaanwijzer video of foto's ? Quote
Dick van Dyke Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 Weet iemand hoe ik bij het lampje kan komen achter bij de richtingaanwijzer video of foto's ? Yep, via de achterkant onder de bumper heb ik het gedaan. Ik wist het ook niet. Je kunt er dan bij, maar het is zo wel een lastig klusje "........... Ik zou eigenlijk niet weten hoe anders en hoor graag betere alternatieven. Ik zou ook graag het hele armatuur willen demonteren. Weet iemand daarvoor de meest eenvoudige methode ? Dick van Dyke Quote
Remko .me Geplaatst 16 Augustus, 2012 Geplaatst 16 Augustus, 2012 bij mijn dealer doen ze (jong of oud maakt niks uit!) alle lampjes gratis vervangen; - Gratis vervanging van bijna alle reguliere gloeilampjes en/of bijvullen van olie Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.