duske Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Ik stoorde mij elke keer aan die vieze vette vingers op het navigatie systeem En met een droog als nat doekje werd het ook niet schoon. Mijn tip is koop een Clean VU voor IPad Dat werkt geweldig Probeer maar kosten € 4,99 Duske Quote
betominice Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Hoi Duske goede tip waar zijn die dingen te koop . Ben toch in de poets mode Quote
Smart Geplaatst 18 Augustus, 2012 Geplaatst 18 Augustus, 2012 Zacht brillendoekje werkt net zo goed. Quote
duske Geplaatst 19 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Augustus, 2012 Hoi Duske goede tip waar zijn die dingen te koop . Ben toch in de poets mode Inderdaad een zacht brillendoekje werkt ook maar zeer onhandig Zo'n cleaning Pad is veel ja veel handeiger Tekoop bij een computer zaak of bij een plaatselike radio TV zaak Duske Quote
HobbyRobby Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Mutlivezelstofdoekje met was (te koop in de supermarkt). Reinigt en je hebt niet zo snel nieuwe vlekken. Ik gebruik ze voor het scherm van mijn laptop, die ooit door een schoonmaakster op het werk mishandeld was met Glassex (direct ontslagen). Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.