lausberg Geplaatst 25 Augustus, 2012 Geplaatst 25 Augustus, 2012 Hoi Allemaal, Ik ben Robert 34 jaar, mijn vrouw heeft een Rio uit 2004 met de nodig kwaaltjes. Daarom ben ik hier op het forum terecht gekomen. Iemand toevallig Dé oplossing voor een natte achterbak? Gr. Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 26 Augustus, 2012 Geplaatst 26 Augustus, 2012 Hoi Robert, Ik neem aan dat we het hier hebben over de Rio 2004 Hatchback? De Rio 2004 hatch staat bekend om het feit dat er haarscheurtjes kunnen ontstaan, ik meen nabij de scharnieren van de achterklep, waardoor er vocht naar binnen sijpelt. Dat was een kwestie van zoeken en daarna afkitten. Hoe een en ander precies zat weet ik zo niet meer, weet wel dat het destijds ter sprake kwam. Ik heb er zelf gelukkig nooit last van gehad, ik had een sedan versie, die dat niet had. Quote
lausberg Geplaatst 30 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 30 Augustus, 2012 Inmiddels de hele bende dichtgekit. Een kijken wat het resultaat is. Bedankt voor de tip. Sent from my iPad using Tapatalk HD Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Graag gedaan, ben benieuwd of het nu inderdaad droog blijft! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.