alexx-61 Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 Dag Clubbers. Ik ben sinds 1 juli 2012 in het bezit van een zwarte Kia Rio 1.2 Super Pack. Tot op heden nog geen gebreken meegemaakt maar vandaag merkte ik op dat er een druppel water achter de achteruitkijkspiegel hing. Nu zit er bij de Super Pack een sensor waarin ik een beetje vocht aantrof. Ook is de binnenbekleding bij de spiegel flink vochtig. Uiteraard gaat morgen direct een telefoontje naar de dealer om dit na te laten kijken en te herstellen, maar ik heb in geen enkele forum dit probleem is belicht. Zijn er meerdere Rio rijders met dit probleem? Alex Quote
Guest Warmentuuter Posted August 26, 2012 Posted August 26, 2012 Dag Clubbers. Ik ben sinds 1 juli 2012 in het bezit van een zwarte Kia Rio 1.2 Super Pack. Tot op heden nog geen gebreken meegemaakt maar vandaag merkte ik op dat er een druppel water achter de achteruitkijkspiegel hing. Nu zit er bij de Super Pack een sensor waarin ik een beetje vocht aantrof. Ook is de binnenbekleding bij de spiegel flink vochtig. Uiteraard gaat morgen direct een telefoontje naar de dealer om dit na te laten kijken en te herstellen, maar ik heb in geen enkele forum dit probleem is belicht. Zijn er meerdere Rio rijders met dit probleem? Alex Een dealer heeft de spullen om te testen waar het lekt.. Misschien je ruitrubber. Dus ff terug Quote
alexx-61 Posted August 26, 2012 Author Posted August 26, 2012 Een dealer heeft de spullen om te testen waar het lekt.. Misschien je ruitrubber. Dus ff terug Zeker ..... we hebben "gelukkig" veel regen de laatste tijd zodat ik er achter kwam Quote
Recommended Posts