Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Beste Forumleden,

Ik ben van plan om mijn sportage 3 de achterlichten donker te laten spuiten (zie foto).

Ik ben al geweest waar ze dat prachtig kunnen maken en spuiten natuurlijk.

:roll:

Ik ben alleen nog aan het twijfelen over of ik het moet laten spuiten en daarover polijsten ze de lamp helemaal glad en helder.

en of ze kunnen de lamp ook wrapen in kleur zwart. dan gaat het over de hele kont. Dus de achterlicht units met de knipperlicht units.

Volgens mij staat het echt bruut en ben het niet of nooit tegengekomen op een sportage??

Het moet niet te zwart worden maar net zo een chique uitstraling hebben ik een voorbeeldfoto genomen van een golf achterlicht unit.

Dan kann je ong. weten wat ik bedoel..

:detective:

Iemand andere handige tips of het wel kan?

P.s. ik laat het doen door een tuningsbedrijf. :oops:

post-6058-0-74832000-1346263064_thumb.jpg

Posted

hier in het topic rio is iemand die het ook heeft laten doen ziet er erg mooi uit

maar vergeet niet dat het niet is toegestaan om je achterlichten te spuiten of te beplakken

dus apk afkeur maar wel erg mooi

http://www.kiaclub.n...-2/page__st__20

Ja, klopt maar dit vind ik nog behoorlijk zwart. Dat wat ik bedoel is echt meer richting de afbeelding die ik heb bijgevoegd.

Ik heb het nagevraagd en dit is zo door de apk heen te komen als de reflectoren maar hun werk doen en er voldoende licht opbrenst is.

Posted

maakt niet uit als ik controle krijg en ik meld de wagen zo af en er zit folie op moet ik hem officieel afkeuren

ook al vind ik het onzin je licht armatuuren mogen niet zijn beplakt zelfs niet met normaal plakband dus

maar in de praktijk zal zelfs ik er geen auto op afkeuren maar ik geef alleen maar aan dat het kan gebeuren dat ze

hem er op afkeuren

de speciaale folie voor de achter lichten is er in een hele boel kleuren en donkerte ik vind de tint op jou foto ook iets mooier

maar dat is persoonlijk dus ik zou folie doen is er dan een probleem kan je het er altijd afhalen