jorien Geplaatst 30 Augustus, 2012 Geplaatst 30 Augustus, 2012 Onlangs nieuwe Sportage 1.6 GDI aangeschaft. Na enige tijd manifesteerde zich een hoge bromtoon, stationair nauwelijks waarneembaar, bij toenemend toerental progressief merkbaar. Tevens heb ik de indruk dat bij hogere toerentallen het geluid zwaarder is als voorheen. Ik heb niet de indruk dat het van de motor afkomstig is of resonantie met hitteschild, eerder vanaf het voorste traject uitlaat (spruitstuk, katalysator..) Door de dealer wordt het geinterpreteerd als eigen voor deze auto, gerelateerd aan demper. Bij proefrijden dit geluid evenwel niet opgemerkt. Binnen forums en/of reviews vind ik vooralsnog geen aanknopingspunten voor dit fenomeen. Daar wordt voornamelijk melding gemaakt van het feit dat de auto juist zo geruisloos is. Herkent iemand dit probleem en zoja is er een eventuele oplossing voorhanden? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.