Alessandro Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Hallo, weet iemand hoe ik de stem van de navigatie standaard kan uitzetten? Ik heb het over de standaard KIA navigatie. De stem uitzetten/dempen kan zover ik weet op twee manieren : 1) Via instellingen, audio, en dan navigatie assistent (of iets dergelijk), uitzetten. Maar bij elke nieuwe route moet ik het weer uitzetten. 2) Als de stem klinkt, het geluid zacht zetten. Dit onthoud hij wel, maar als ik muziek aan heb staan word toch de muziek gedempt als er een instructie komt. Wil graag dat de vriendelijke mevrouw uit mijn navigatie systeem altijd haar mond houd. Iemand nog een suggestie? Alessandro Quote
MrBubbels Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Ehhhhh geen nieuwe of oude route opdragen aan navigatie!!!!!! Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Kan je niet tijdens dat ze praat de algemene volume knop terugdraaien? Quote
Alessandro Geplaatst 3 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 September, 2012 Kan je niet tijdens dat ze praat de algemene volume knop terugdraaien? Ja dat kan dus, zoals ik al schreef, alleen word de muziek evengoed een beetje gedampt als er een instructie komt. Quote
MiNi0101 Geplaatst 3 September, 2012 Geplaatst 3 September, 2012 Weet je wel dat je dan even mag opletten Quote
Smart Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Volume uitzetten en telkens weer opnieuw uitzetten, is een bekend probleem. Meerdere forummers hebben dit in het (recente) verleden geprobeerd, maar is niet gelukt. Toch maar wennen aan Brabantse Bea....! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.