Kiaclub Nieuwsrobot Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 kaleido 1 schreef:Blauwe rook is olieWitte rook is water/koelvloeistof , hebben we het hier wel over de goede kleur of gaat het nu nergens over.Had hetzelfde idee.Lekke koppakking, koelvloeistof bij verbranding geeft witte uitlaatgassen. (lektest op koelsysteem?)Puur toeval denk ik.Wat betreft de keerring, misschien zat er een toevoeging in de oude olie t.b.v. die keerring of oude olie veel te oud en keerring hard geworden.Maar probleem zal opgelost zijn? Lees het hele artikel
Aanbevolen Berichten