FreBo Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Hoi, ik heb vorige week mijn Kia Sportage Fusion besteld. Deze in de kleur Dark Gun Metal. Ik heb er als optie het Geintegreerd navigatiesyteem met achteruitrijcamera + ISG + Panoramisch open dak + alminium deurdrempels genomen. Leveringsdatum zou max. 3 maand zijn volgens garage. (hopelijk heeft hij gelijk ) Heb vrienden die al een paar jaar Kia rijden en er zeer tevreden over zijn. Hopelijk zal ik ook een tevreden Kia rijder worden. Quote
xtra40 Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Hallo FreBo welkom hier op het forum en van harte met je mooie aanschaf van je kia sportage met meteen een paar heeeelle mooie opties er bij ik hoop dat ie snel word geleverd als je hem hebt mischien een paar mooie fotos met ons delen vinden wij leuk hiet Quote
Jim Brouns Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Welkom en alvast veel voorpret. Quote
Bandicur Geplaatst 12 September, 2012 Geplaatst 12 September, 2012 3 maanden niet kunnen slapen Welkom newbie Gr Mike Quote
FreBo Geplaatst 15 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 15 November, 2012 Vandaag bericht gekregen dat de Sportage binnen 2 weken geleverd word. Aftellen kan beginnen Quote
FreBo Geplaatst 24 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2012 Gisteren 23/11/2012 Kia geleverd. Rijden kan beginnen. Ik plaats één dezer dagen wat foto's. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.