Skodarijder Posted September 13, 2012 Share Posted September 13, 2012 Even kort voorstellen, wel netjes Ik was een tevreden Hyundai IX20 rijder, WAS want hij is al weer ingeruild. We hadden naast de IX20 een 4x4 voor de wintersport maar ook hier moest de broekriem worden aangehaald. Één auto minder maar wel liefst een 4x4 overhouden.. Na lang gewik, geweeg en onderhandelen zijn we bij Skoda uitgekomen. Een prachtige Octavia Scout. Niets ten nadele van IX35 / Sportage of Santa Fé maar die waren gewoon te duur.. Nu heb ik van de IX20 nog de originele velgen liggen mét nieuwe winterbanden (Vredestein Snowtrac 3) Die wil ik hier graag aanbieden, zie mijn eerdere bericht in de betreffende rubriek . En hierbij ook een plaatje van de nieuwe aanwinst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted September 28, 2012 Share Posted September 28, 2012 mooie wagen hoor veel plezier er mee en ik hoop dat je iemand vind voor je winter wielen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts