rinuszoetebier Geplaatst 16 September, 2012 Geplaatst 16 September, 2012 Hoi, Bij het uitstappen verlies ik soms wel eens wat, sleutel, pakje shag, aansteken, bril, you name it. En terug vinden in het donker is soms ook lastig, zeker als mijn bril het bewuste item is. Ik heb enige tijd geleden de oplossing gezocht in het plaatsen een waterdichte ledstrip onder de deuren. Aansluiten op de kaartleeslampjes die ik heb doorgeschakeld op de binnenverlichting. Bevalt erg goed, wilde deze even delen voor de donkere winter begint. 1 Quote
Lennart Geplaatst 17 September, 2012 Geplaatst 17 September, 2012 Ziet er leuk uit. Zat de ruimte voor de LED's al in de deur of heb je deze op maat gemaakt? Quote
rinuszoetebier Geplaatst 17 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2012 Ziet er leuk uit. Zat de ruimte voor de LED's al in de deur of heb je deze op maat gemaakt? Ruimte is er genoeg, ze kunnen er zo onder Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.