thuis42 Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Zijn er meer mensen met een kia rio die tijdens het achteruit rijden met de voet op de rem een vreemd geluid horen. Dit hoor je bij mij rechts achter Quote
Brambeer Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Bij mij piepen de remmen even als ik achteruit rij na een ritje. Maar ik denk dat je een ander soort geluid bedoeld? Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Ja heb ik ook al van af dag 1 Heb van het weekeinde iemand gesproken die het ook had Daar zijn nieuwe remblokken gemonteerd en vanaf die tijd heeft hij er geen last meer van Quote
thuis42 Geplaatst 24 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 September, 2012 Bij mijn zijn de remmen al vervangen maar geluid blijft schint volgens de garage dat er meer kia rijders er last van hebben ze wachten nu op oplossing vanuit kia Quote
kiaria Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Een paar weken geleden ben ik er acher gekomen maar het is niet altijd of let ik er niet op. Quote
thuis42 Geplaatst 3 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 November, 2012 hoi dit heb ik ook heb dit al eerder hier kenbaar gemaakt het is een vrij irritante geluid. Naar de dealer geweest remklauwen en remblokken zijn al vervangen. Het is alleen rechtsachter. De dealer gaf advies om af te wachten, dit probleem is al gemeld aan kia nederland. Tevens vind ik ook dat de remmen schaven. Hij denkt dat ze binnenkort met een oplossing zullen komen. Zelf vind ik de kwaliteit van de onderdelen niet echt duurzaam. Achter al 2 dempers vervangen ivm scheurend geluid over drempels rijden en tevens nog steeds last van geluid als ik over een drempel rijdt net of de klep los zit vreemd allemaal succes ermee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.