Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Skypen in de Rio met Navigation Pack

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren werd ik gebeld via Skype op mijn iPhone in de Rio door een vriend en tot mijn verrassing werkte het geluid e.d. prima via mijn Bleutooth en Navigation Pack. Daarna getest of ik iemand kon Skypen en dat werkte ook prima. Zag dan wel mijn eigen mobiele nummer in het display maar de ontvanger hoorde mij perfect! Het leuke was dat hij in Tibet zat :wink: Bijzonder moment dus en leek me wel iets om te delen op het forum.

Geplaatst

Das geinig om te weten bedankt voor de tip hoe bevalt jou navigatie ??

Deze bevalt prima! Had altijd een TomTom maar vind bij deze het grotere beeldscherm erg prettig, beter overzicht. Wel jammer dat HD traffic niet mogelijk is, dat zou een mooie aanvulling zijn.
Geplaatst

HD traffic is wel mogelijk.

Althans , bij mij geeft hij keurig aan als er vertraging is op de route en of ik een alternatief wil. Zelfde met grote werkzaamheden.

Wel ff aanzetten natuurlijk in het menu

Geplaatst
HD traffic is wel mogelijk.

Althans , bij mij geeft hij keurig aan als er vertraging is op de route en of ik een alternatief wil. Zelfde met grote werkzaamheden.

Wel ff aanzetten natuurlijk in het menu

HD traffic is alleen van TomTom en werkt met de simkaarten van Vodafone, waardoor deze nauwkeuriger is en ook op B wegen werkt. Op de meeste navigatiesystemen wordt gebruik gemaakt van TMC wat meegezonden wordt via enkele radio zenders. Deze info komt voornamelijk van lussen in de weg.

Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...