Geronimo-Kia Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Gisteren werd ik gebeld via Skype op mijn iPhone in de Rio door een vriend en tot mijn verrassing werkte het geluid e.d. prima via mijn Bleutooth en Navigation Pack. Daarna getest of ik iemand kon Skypen en dat werkte ook prima. Zag dan wel mijn eigen mobiele nummer in het display maar de ontvanger hoorde mij perfect! Het leuke was dat hij in Tibet zat Bijzonder moment dus en leek me wel iets om te delen op het forum. Quote
KIa-Niels Geplaatst 18 September, 2012 Geplaatst 18 September, 2012 Das geinig om te weten bedankt voor de tip hoe bevalt jou navigatie ?? Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 19 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 September, 2012 Das geinig om te weten bedankt voor de tip hoe bevalt jou navigatie ?? Deze bevalt prima! Had altijd een TomTom maar vind bij deze het grotere beeldscherm erg prettig, beter overzicht. Wel jammer dat HD traffic niet mogelijk is, dat zou een mooie aanvulling zijn. Quote
Rio Rio Geplaatst 19 September, 2012 Geplaatst 19 September, 2012 HD traffic is wel mogelijk. Althans , bij mij geeft hij keurig aan als er vertraging is op de route en of ik een alternatief wil. Zelfde met grote werkzaamheden. Wel ff aanzetten natuurlijk in het menu Quote
The Wizard Geplaatst 19 September, 2012 Geplaatst 19 September, 2012 HD traffic is wel mogelijk.Althans , bij mij geeft hij keurig aan als er vertraging is op de route en of ik een alternatief wil. Zelfde met grote werkzaamheden. Wel ff aanzetten natuurlijk in het menu HD traffic is alleen van TomTom en werkt met de simkaarten van Vodafone, waardoor deze nauwkeuriger is en ook op B wegen werkt. Op de meeste navigatiesystemen wordt gebruik gemaakt van TMC wat meegezonden wordt via enkele radio zenders. Deze info komt voornamelijk van lussen in de weg. Verstuurd van mijn ASUS Transformer Pad TF300T met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.