theomonika Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 ik ben zaterdag weer gezellig bij mijn broer geweest en als ik daar ben verzinnen we altijd wel weer wat zo hebben we nu mijn remklauwen geschildert me onder kant van de auto getectileerd en led in de binnen verlichting geplaatst zoals jullie kunnen zien op de foto's is het weer een geslaagde dag geweest 1 Quote
Albert jan & Brigitte Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Ziet er weer goed uit mannen. Hebben jullie in ieder geval gisteren geen kattenkwaad uit kunnen halen Hahahahaha. Quote
Smart Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Ze zijn weer even van de straat....zeg maar! Maaruh 'The Brothers' zijn weer fix druk geweest, mooi man! Quote
xtra40 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 ja je moet wat toch anders moeten we mee winkelen dus verzinnen we elke keer maar een klusje en zijn er nog wel een hele boel te verzinnen ;-) Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Ja en we hebben ernog wel een paar op het lijstje staan Quote
Kirs Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Ach gos.... heren!!! Wat zijn jullie toch lekker bezig geweest he!! Maar niets over de dames die de hele dag in de kou geld hebben zitten te verdienen he....!!! Dan staan jullie toch liever in de garage te klote aan jullie liefde!! 1 Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Hahaha ja dat hebben wij weer Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Ach gos.... heren!!! Wat zijn jullie toch lekker bezig geweest he!! Maar niets over de dames die de hele dag in de kou geld hebben zitten te verdienen he....!!! Dan staan jullie toch liever in de garage te klote aan jullie liefde!! Hoi kirsa ja wij de hele dag in de regen zitten en de mannen de hele dag binnen een schande Quote
xtra40 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 ja lekker he meteen comentaar maar zich zelf niet even fatsoenlijk voorstellen ;-) Quote
Kirs Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Whahahahaha....!! Ja, dat hebben jullie!! Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 ja en het mooie is theo heb wat ik verdient heb zaterdag vandaag al weer uitgegeven Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 ja lekker he meteen comentaar maar zich zelf niet even fatsoenlijk voorstellen ;-) nee kan jij deze persoon :-) :-) Quote
Smart Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Maar niets over de dames die de hele dag in de kou geld hebben zitten te verdienen he....!!! Dan staan jullie toch liever in de garage te klote aan jullie liefde!! Wel een lieverd zeg. Quote
Smart Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Maar niets over de dames die de hele dag in de kou geld hebben zitten te verdienen he....!!! Dan staan jullie toch liever in de garage te klote aan jullie liefde!! Wel een lieverd zeg..... Quote
xtra40 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 ja bannen die handel ga ik vanavond ook doen ik zeg er niks meer tegen ;-) Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 heb jij 3 liefdes ? ik heb genoeg aan 1 vrouw whahahahah Quote
xtra40 Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 O o theo je kunt beter de kop text even aan passen in hier kunnen de vrouwen even klagen dag hahahahaha Quote
Kirs Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Oke, oke.. zal me even voorstellen, ik ben al 4 jaar de vriendin van xtra 40.... en schoonzus van Theo en Monica!! U begrijpt dat het niet altijd even makkelijk is om samen te leven met iemand die van ze hobby zijn werk maakt!!!! Elk gaatje gebruiken ze om maar aan hun nieuwe liefde te zitten, en dan mogen wij ( vrouwen) niet jarloers zijn... Daarom ben ik ook maar lid geworden, kan ik ze een beetje in de gaten houden!! Verder ben ik gek op onze mooie blauwe KIA.....!!!! en op xtra40!!!!!! Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 ja bannen die handel ga ik vanavond ook doen ik zeg er niks meer tegen ;-) whahahahaha ik moet wel wat zeggen anders krijg ik die honkbal knuppel in mijn nek 1 Quote
theomonika Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 O o theo je kunt beter de kop text even aan passen in hier kunnen de vrouwen even klagen dag hahahahaha ja ik heb er hier ook 1 naast me Quote
Smart Posted September 23, 2012 Posted September 23, 2012 Hahaha.....jullie worden vanaf heden in de gaten gehouden. Wel triest eigenlijk als je er zo over nadenkt..... Quote
Recommended Posts