xtra40 Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 heel erg graag gedaan en ook wij vonden het heel erg gezelig en nog maals bedankt voor de atentie we zijn er erg blij mee dat zijn de dingen die het zo leuk maken en nog even en dan is het donker en dan kan het genieten beginnen Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Nou goed om te horen dat jullie et ook gezellig vonden en hopenlijk mag ik met de Ceed SW ook langs komen voor Xenon als we hem hebben. Ga nu snel rijden Quote
xtra40 Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 tuurlijk mag jij terug komen voor je ceed laat nog even weten hoe het bevalt ben erg nieuws gierig wat jullie er van vinden Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 29 September, 2012 Geplaatst 29 September, 2012 Nou supperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Nooit meer anders. We zijn heeeeeeeel blij. Thnx mannen . Kan het iedereen aanraden. 1 Quote
theomonika Geplaatst 4 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2012 even wat aanpassingen gedaan aan de binnenverlichting 2 Quote
Smart Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Laat de donkere dagen voor kerst maar komen.... Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 is dit niet wat voor jullie? heb ik vandaag geplakt bij een collega op haar spiegels. alligator folie. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 hahahaah ziet er best ling uit alhoewel ik bijna bang word dat me spiegels dan gaan bijten kan je ook een grote foto sturen met een link waar je dit kan kopen dan kunnen we dat mooi delen met de rest van het forum ziet er wel netjes uit je hebt het mooi geplakt hoor Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 Oktober, 2012 Geplaatst 5 Oktober, 2012 Dank je. Ik werk bij een grafisch bedrijf waar ik het vandaan heb. Dus als er animo is dan kan ik de prijs wel vragen. Je hebt het in verschillende kleuren en ook in leer print. Het is 3D folie, dus het lijkt net echt! Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 het was wel een creative zondag maar het was vandaag weer zo ver ik zou zeggen kijk en geniet 2 Quote
blackviper Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Super gedaan man! netjes hoelang duurde t uiteindelijk? Quote
RioTom Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Heeeel gaaf. Zijn die nieuwe units? Of zijn dit je originele met aanpassingen? Wat heb je besteld, hoe lang bezig geweest? zeer nieuwsgierig Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 dit zijn mijn orginele koplamp units het was best een K klus ben om een uur of 12 er mee begonnen en was pas om 19.00 uur klaar fotos komen er aan moet ik nog even een beetje uitzoeken Quote
Mel_Rio Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 super gaaf! zag al op facebook dat je de unit in de oven moest zetten. Gedurfd maar wel goede resultaat! Quote
xtra40 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 ja zonder oven gaat het niet lukken dus ben blij day ik er een had gevonden Quote
sarkesteijn Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Is het wel wettelijk toegestaan? Quote
sarkesteijn Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Ziet er trouwens wel ERG vet uit!!! Quote
Rio Rio Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Dit is echt heel vet ja! Kan zo als origineel accessoire verkocht worden!! Quote
Hitmark Geplaatst 7 Oktober, 2012 Geplaatst 7 Oktober, 2012 Zooo , Ik zie dat het gelukt is. Strak hoor... Heel apart...zou het wel in het echt willen zien.. Op naar de volgende meeting. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 In princiepe is dit toegestaan ook voor de apk Maar ik heb er voor de zekerheid wel schakelaars tussen gemaakt Dus ik kan het uit schakelen mocht dit ooit nodig zijn @hitmark mocht er nou geen meeting meer komen en je bent in de buurt dan ben je altijd welkom Vraag maar aan je buurman Ps hoe is jou inbouw gelopen met je radio ? Quote
cees Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 heb je ook foto's van de hele modificatie gr cees Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Ja heb foto's maar er zijn er nog al wat wazig maar ga ze van text voorzien en dan worden die nog geplaatst Quote
Hitmark Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 In princiepe is dit toegestaan ook voor de apk Maar ik heb er voor de zekerheid wel schakelaars tussen gemaakt Dus ik kan het uit schakelen mocht dit ooit nodig zijn @hitmark mocht er nou geen meeting meer komen en je bent in de buurt dan ben je altijd welkom Vraag maar aan je buurman Ps hoe is jou inbouw gelopen met je radio ? Helemaal goed, álles werkt, ff kopie gemaakt van navi van Mel en hoppa....vrouwtje blij ik blij. Nu mnog een extra scherm.... 1 Quote
Smart Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Wat is nu veranderd? Is het gele van het knipperlicht bovenop nieuw of het witte? Quote
xtra40 Geplaatst 8 Oktober, 2012 Geplaatst 8 Oktober, 2012 bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.