Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

heel erg graag gedaan en ook wij vonden het heel erg gezelig en nog maals bedankt voor de atentie we zijn er erg blij mee dat zijn de dingen die het zo leuk maken

en nog even en dan is het donker en dan kan het genieten beginnen

kleineinbouwdag29-09-201227.jpg

Geplaatst

hahahaah ziet er best ling uit alhoewel ik bijna bang word dat me spiegels dan gaan bijten

kan je ook een grote foto sturen met een link waar je dit kan kopen dan kunnen we dat mooi delen

met de rest van het forum

ziet er wel netjes uit je hebt het mooi geplakt hoor

Geplaatst

Dank je.

Ik werk bij een grafisch bedrijf waar ik het vandaan heb. Dus als er animo is dan kan ik de prijs wel vragen.

Je hebt het in verschillende kleuren en ook in leer print. Het is 3D folie, dus het lijkt net echt! :wink:

Geplaatst

Heeeel gaaf. Zijn die nieuwe units? Of zijn dit je originele met aanpassingen? Wat heb je besteld, hoe lang bezig geweest? :) zeer nieuwsgierig

Geplaatst

dit zijn mijn orginele koplamp units het was best een K klus ben om een uur of 12 er mee begonnen en was pas om 19.00 uur klaar fotos komen er aan

moet ik nog even een beetje uitzoeken

Geplaatst

Zooo , Ik zie dat het gelukt is. Strak hoor...

Heel apart...zou het wel in het echt willen zien..

Op naar de volgende meeting.

Geplaatst

In princiepe is dit toegestaan ook voor de apk

Maar ik heb er voor de zekerheid wel schakelaars tussen gemaakt

Dus ik kan het uit schakelen mocht dit ooit nodig zijn

@hitmark mocht er nou geen meeting meer komen en je bent in de buurt dan ben je altijd welkom

Vraag maar aan je buurman

Ps hoe is jou inbouw gelopen met je radio ?

Geplaatst

In princiepe is dit toegestaan ook voor de apk

Maar ik heb er voor de zekerheid wel schakelaars tussen gemaakt

Dus ik kan het uit schakelen mocht dit ooit nodig zijn

@hitmark mocht er nou geen meeting meer komen en je bent in de buurt dan ben je altijd welkom

Vraag maar aan je buurman

Ps hoe is jou inbouw gelopen met je radio ?

Helemaal goed, álles werkt, ff kopie gemaakt van navi van Mel en hoppa....vrouwtje blij ik blij. Nu mnog een extra scherm....

• Like 1
Geplaatst

Wat is nu veranderd? Is het gele van het knipperlicht bovenop nieuw of het witte? :online2long:

Geplaatst

bijde zijn nieuw normaal zit daar niks maar ik heb er modules in gezet die normaal wit branden en als je richting aan geeft knipperen ze mooi oranje mee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...